Hardcore gym västerås

Home Forums Styrkehörnan Hardcore gym västerås

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Tjenare undrar om det e någon som vet om det finns nått bra gym i västerås ska nämligen studera där efter sommaren. Och letar lite efter lägenhet nu så det vore bra med ett i närheten.

Om du ska bo centralt så finns det egentligen 3-4 alternativ om du vill träna hyfsat nära. Feelgood, Enjoy, Nautilus, Friskis och svettis- inget av gymmen är väl kanske så mkt Hardcore…. dock. Jag tränar själv på Feelgood jag trivs jättebra där. Där finns ngra st som satsar på att tävla inom fitness/bodybuilding, men det finns även mkt pass osv (gäller väl iof sig alla). Jag tycker det gymmet är det bästa centralt men det beror ju lite på vad man vill ha. Sedan har du även ”Nutrition”, ligger en bit utanför stan men mera hardcore om det är det du är ute efter. Prisnivåerna har jag lite dålig koll på men nu har du ju ngt att börja med iaf
    Lycka till!

Ska gå tekniker vid flygplatsen. Ligger gymmet nära hässlö dvs det som var lite utanför.

Tjena

Nutrition ligger på Hälla, ett stenkast från Hässlö där du ska plugga… Cykelavstånd…

Välkommen till stan då:)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.