Home › Forums › Styrkehörnan › Hur många dips?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2008 at 21:30 #565348Anonym anvandareMember
Ok de är ju sjukt tråkigt att dipsen ska bedömmas så olika är det reglerna som är dåligt formulerade eller är det för dålig kvalite på domarna?
///OLA
28 november, 2008 at 13:42 #565349Anonym anvandareMemberjag kan visa dig hur du ska dippa nästa gång på gymmet. vi kunde gjort en liten tävling av det och haft det någon gång i veckan eller månaden och tagit med hill och några till. sen även chins och kört lite i rodden.
så blir det ju samma moment på AF tävlingar.
3 december, 2008 at 01:04 #565350Anonym anvandareMemberAbsolut tävligar är motiverade som tusan men att utmana dig är som att utmana MR:olympia. För min del är jag just nu glad att jag krossar Hill i allt som finns på ett gym.
Men det erkänner inte han =*))))
Men du kan ju kolla på hur dipsen ska se ut. Fast efter helgen lär ja ju också veta vad som krävs.
Jag körde 23 chins i förra veckan men målet till sommaren är 30.9 december, 2008 at 16:00 #565351Anonym anvandareMemberTycket att man på något vis måste ha mer krav på utföradet det känns som att vissa deltagare inte gjorde dips.
Inför ett tidskrav på dipsen, Domarna hinner ju knappt med att räkna repsen. dessa killar som beter sig som ”speedade durracellkaniner” är detta verkligen dips.finns det något hopp att få ordning på denna gren ?
21 februari, 2009 at 15:11 #565352Anonym anvandareMemberhaha. Mr O. nja. jag är ganska liten och klen. får ju ha tjejhantlarna och köra med de små plattorna på skivstången.
gör du över 20 chins så är det bra på DC. gör du 25 så är du i toppen. gör du 40 dips så är du oxå i toppen skulle jag tro.
tävla redan i år på DC. inget är bättre än erfarenhet. sen vet du precis vad du ska bättre på inför 2010. det kan ingen berätta för en utan det är bara erfarenhet som gäller.
11 mars, 2009 at 00:21 #565353Anonym anvandareMemberskånepåg wrote:Absolut tävligar är motiverade som tusan men att utmana dig är som att utmana MR:olympia. För min del är jag just nu glad att jag krossar Hill i allt som finns på ett gym.
Men det erkänner inte han =*))))
Men du kan ju kolla på hur dipsen ska se ut. Fast efter helgen lär ja ju också veta vad som krävs.
Jag körde 23 chins i förra veckan men målet till sommaren är 30.HAHAHA!!! Du är ju rolig och passar på och skriver det när jag haft uppehåll i 3 månader. Och va skadad.. :nono: Men bara vänta… jag kommer igen
Bra ben pass idag dock
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.