Home › Forums › Styrkehörnan › Hur många Reps gör ni på egen Kroppsvikt i Bänk
ca 20 reps på 130kg… väger knappt 130kg
Bättre på att maxa
Måste bara säga att jag är imponerad över alla dessa styrkefantomer som finns,fantastiska resultat många av er gör :emo-thumb
har som mål ca40-50ggr
Liten förbättring…100kg x24
Går inte att jämföra sig på nätet, då dom flesta ljuger samt kör så in i helvete ostrikt
Har alltid vart klen i bänken, men alltid kört strikt. Tippar väl på att jag tar 4-6 ggr kroppsvikten, får reda på detta om två timmar när jag tränar
Jag är inte stor, 70kg…
14 reps!
kör bara snebänk så svårt att säga men kör 3×10.or på 160 i sne i alla fall!
Haha, jag har sett dig göra ca 5-6inlägg av 10 och i varje av de inläggen så har du skrivit hur mycket du tar i sne bänkpress. Kul att du är nöjd iaf.
mja inte varje men då det vart tal om övingen eller som haft något med det att göra! är väl rätt nöjd, men maxning kanske man ska öva på!
25-30 st skulle jag gissa på.
Vägde 100,7 imorse.
Så idag kör vi ett maxrep på 100.
Återkommer imorgon.
Blev 24 st… trodde fan jag skulle klara några mer faktiskt.
0 reps men då väger jag 171 kilo, men snart kanske så gör man 1.
0 här med vägde idag 139 kg
Just nu ca 15-17 reps på 112.5 kg, men i somras när jag var nere på 99 kg och var starkare än nu gjorde jag ca 30 reps
trodde att du skulle ha tagit närmare 30-40ggr100kg om du tar 180kg i bänk raw….
men 24 e bra.. eftersom d e mitt rekord även men ska testa på lördag nytt rekord hehe
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY