Hur mycket bänkar du ?

Home Forums Styrkehörnan Hur mycket bänkar du ?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 464 total)
  • Author

170 kg 18år

200 utan tröja.

Gjrode en explosiv med tröja idag på 230… Tippar på 240+ innom kort!

Alritzson wrote:
    170 kg 18år

Du ljuger.

gymmarn wrote:
    Du ljuger.

17år 160kg 72-73kg ljuger jag?

Nej jag ljuger inte väger 85kg.
    Jag tror iaf på dig Emil Lundberg:up:

Emil Lundberg wrote:
    17år 160kg 72-73kg ljuger jag?

hmm,skulle jätte gärna vilja se ett bevis på det.? håller du på med styrkelyft ? för om du gör 160 kg RAW vägandes under 75 och är 17 år så är det ett svenskt rekord i bänkpress ungdom med hela 27,5kg? därför blir jag lite skeptisk? men om du kan överbevisa mig så kommer jag förmodligen bli grymt imponerad.;)

killen är ffs ett genetiskt freak, har du ens sett hur vilken fysik han har.

50cent wrote:
    killen är ffs ett genetiskt freak, har du ens sett hur vilken fysik han har.

Exakt vad har fysik gemensamt med bänkpress?

MaQue wrote:
    Exakt vad har fysik gemensamt med bänkpress?

blev lite fel där, menade bara att han har bra gener för styrketräning och att hans fysik är ett bevis på det. men annars har du rätt styrka i olika övningar beror mer på teknik och hur effektivt nervsystemet är i första hand.

Saut wrote:
    hmm,skulle jätte gärna vilja se ett bevis på det.? håller du på med styrkelyft ? för om du gör 160 kg RAW vägandes under 75 och är 17 år så är det ett svenskt rekord i bänkpress ungdom med hela 27,5kg? därför blir jag lite skeptisk? men om du kan överbevisa mig så kommer jag förmodligen bli grymt imponerad.;)

jag vet att det är de dock kan jag inte bevisa det, blev skadad i axeln för ca 12 månad sen och är fortfarande inte bra. blev aldrig någon film på det innan skadan inträffade.

90 kg vid 13 års ålder , var 3 månader innan jag blev 14 :P

Emil Lundberg wrote:
    jag vet att det är de dock kan jag inte bevisa det, blev skadad i axeln för ca 12 månad sen och är fortfarande inte bra. blev aldrig någon film på det innan skadan inträffade.

Jag tror då dig. Vet att det finns vanliga gymmare som är starkare i bänk/böj/mark än de som tävlar. Inte många men några finns det.

Jockepettersen wrote:
    Jag tror då dig. Vet att det finns vanliga gymmare som är starkare i bänk/böj/mark än de som tävlar. Inte många men några finns det.

Menar du Att dem vanliga ”gymmarna” är starkare än SL-gubbarna RAW elr tävlingslyft ?

Jockepettersen wrote:

hehe har alltid varit väldigt intresserad av att köra bänkpress. började bänka när jag va 13, och 2 veckor efter jag fyllt 14 gjorde jag 114 i bänk vägde väl 65kg lr något dock är jag inge vidare i mark men helt okej i knäböj:)

otursmannen wrote:
    Menar du Att dem vanliga ”gymmarna” är starkare än SL-gubbarna RAW elr tävlingslyft ?

RAW såklart, och kanske bör förtydliga att jag tänker på ungdomar/juniorer. Finns dock inte många!

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 464 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.