Hur mycket bänkar du ?

Home Forums Styrkehörnan Hur mycket bänkar du ?

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 451 through 464 (of 464 total)
  • Author

Om man inte bryr sig och tränar för sig själv, så känns det ganska onödigt att skriva i tråden.

bänkpress wrote:
    Såna som du gör en bara trött… alla springer inte runt med en filmkamera varje gång som ska pressa tungt… för att NI på body’s forum ska se bevis på vad folk lyfter… så löjligt….

Vi lyfter för våran skull och inte för er negativa tvivlare… la upp ett klipp när ja drog 210kg i bänk… men endå fanns det tvivlare då man inte hade 45 vittnen och 45 st som räknade vikterna man hade på och intervjuer om att det var så mycket på stången….

Så dra nåt gammalt över dej…

Jag tvivlar, i högsta grad, på det du vräkte ur dig.

Anledning är att du låter som en typisk fuskare och jag skulle inte tro du lyfter 210 i bänk även om jag skulle se film bevis på det (finns fejkade filmer också)

Jag är trött på folk som bänkar 210-220 på morgonen och marklyfter 400+ på eftermidagen (fast de väger 72-74 kg i många fall).

Men självklart ska vi lita på de eftersom de har skrivit det på interwebz

Gjorde nytt PB förra måndagen 107 1/2 kg utan utrustning.En tvåa efter det på 100kg.
    Avslutade med en 5:a på 90kg. Väger ca 67kg.Tjej. Kul eftersom dagen förövrigt var en pissdag med migränkänningar.Tur att jag har min älskade man Fortress som peppar mig.

185@110 raw på träning
    205@108 med tröja på tävling.

elo_ wrote:
    185@110 raw på träning
    205@108 med tröja på tävling.

edit: tror jag bänkade ca 60 kg första gången jag steg in på gymmet för ca 5 år sedan.

bänkpress wrote:
    Jadu mannen jag bryr mej inte om vad du tvivlar på… lite klen snubbe som du som är så jävla avis på vad andra lyfter som du inte klarar själv….

Skrattretande…

:frust:
    Märker du inte att det är ingen annan än du själv som tog åt dig vad jag skrivit i min första post ??

Men jag förstår, du är en sån där antisocial surgubbe:( som har inte fått på väldigt länge och även om du bänkar mera än jag gör (i din fantasi) ska du förstå att det inte är hela världen

Väx upp

wolfshade wrote:
    :frust:
    Märker du inte att det är ingen annan än du själv som tog åt dig vad jag skrivit i min första post ??

Men jag förstår, du är en sån där antisocial surgubbe:( som har inte fått på väldigt länge och även om du bänkar mera än jag gör (i din fantasi) ska du förstå att det inte är hela världen

Väx upp

jag tog inte åt mig av vad du skrev, men visar gärna upp mina filmer av mina prestationer ändå. ;) tävlingslyften går inte att fejka, det är svårt med en massa domare, klovare och publik.. ;) däremot är gymlyft alltid gymlyft och lättare att fejka/bevisa.

170 och 180 i klass -110 kg raw på tävling:
    [youtube=vF8omuGE6ko]

205 kg i klass -110 kg iförd bänkklänning på tävling:
    [youtube=8dbBl_LFidk]

185 kg på träning, vikt ca 110 kg: (6×25, 2×5, 2×2,5 kg, svårt att se)
    [youtube=0lMeZ41rbu4]

Bänkpress – håll käften innan jag blir riktigt förbannad

Elo, jävla starkt jobbat…keep it up!

Upp till bevis bänkpress!
    Lördagen den 19 december är det JSK Recordbreakers, en tävling där det finns en klass utan utrustning och utan till licens. Det enda du behöver göra är att betala en anmälningsavgift på 80kr. Nu kan du tyvärr inte komma med några undanflykter för alla tävlar på samma villkor.

info: [http://www.jonkoping-styrkelyft.com/JSK%20Recordbreaker%202009.htm]

bänkpress wrote:
    Jadu mannen jag bryr mej inte om vad du tvivlar på… lite klen snubbe som du som är så jävla avis på vad andra lyfter som du inte klarar själv….

Skrattretande…

Ödmjukhet..

haha att folk kan bli så känsliga över detta ämne:D
    De flesta tävlade väl med varandra och tyckte det var häftigt att bänka mycket men då hade man ju precis börjat träna.

haha, alla trådar det är bråk i så ser man (bänkpress):D

Själv bänkar man 95kg på mina 71kg, är nöjd faktist ;)

Skade problem med bröst fästerna hela tiden….8 reps på 130kg gjorde jag sisst helt sämst. Gjorde en 3a på 160kg för 6-7 veckor sen innan jag gjorde illa det ena bröstet igen! Bänkade mer som 21-22 åring än nu trist

Eftersom denna tråden mest liknar en sandlåda vid valfritt dagis stänger jag den nu.
    När vissa element har lugnat ner sig och kammat till sig öppnas den igen.

Tack.

Viewing 14 posts - 451 through 464 (of 464 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.