Home › Forums › Styrkehörnan › Hur starka vader har ni?
För din skulle då så tog jag och mätte…ca 50 cm…är inte måttfixerad av mig och ser hellre styrkeökningar på gymmet som ett mer relevant mått!!!
Vaderna måste vara kroppens starkaste muskler! Det finns ingen gräns på hur mycket man kan lyfta med dem! Själv har jag endast på några månader gått från att ha kört på 40kg till att köra på 120kg i vadpressen.
Stående vadpress, hela magasinet+extra vikter = 400kg 3 set x 6 reps
Sittande vadpress 100kg x 6 reps 3 set
Vadpress i benpressen 300kg x 6-8reps 3set
Vadpress i hackliften 300kg x 6 reps 3 set
Shit, du verkar overkligt stark i vaderna. Hur mycket ”står du på tår” när du kör dom vikterna? JAg tar ingenting jämfört med dig men känner heller inte jag får så bra kontakt om jag kör för tungt.
Kör på:up:
Hej david ja vet ingen som kör vader så strikt som Ida (ettan) kan garantera hon går både riktigt högt upp på tårna o sträcker ut ordentligt och kör låångsamt japps hon är overkligt stark i dom
Har oxå sett Ida ”Ettan” köra vader (va ett tag sen iofs) och hon är förbannat stark i vaderna, för att vara tjej
Tränar inte vader, dem sitter där med bra storlek av naturen..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY