Intervju med Magnus Samuelsson på Fitnessguru.se

Home Forums Styrkehörnan Intervju med Magnus Samuelsson på Fitnessguru.se

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • Author
    Posts
  • #680007

    Jag vill veta vad som hände med Magnus bror Torbjörn Samuelsson, har han lagt av helt? Isf varför? Han höll väl på att gå om Magnus när han plötsligt bara slutade tävla..

    #680008
    MrGbg wrote:
    Jag vill veta vad som hände med Magnus bror Torbjörn Samuelsson, har han lagt av helt? Isf varför? Han höll väl på att gå om Magnus när han plötsligt bara slutade tävla..

    Torbjörn var tävlingsledare på tävlingen Sveriges Starkaste Dräng förra torsdagen. I pressmaterialet sägs följande:

    Quote:
    I år leder Torbjörn Samuelsson tävlingen och peppar deltagarna genom tävlingsmomenten. Torbjörn är vinnare av Sveriges Starkaste Man och har haft en mängd internationella framgångar i partävlingar tillsammans med sin bror Magnus. Torbjörn är till vardags bonde och driver familjens lantbruk.

    Efter att brödernas träningspartner Niklas ”Nisse” Hult gick bort tappade Torbjörn intresset – mer om detta går att läsa i [http://magnus-samuelsson.net/nyheter.asp?action=read&ID=137 Magnus veckobrev]:

    Quote:
    Tanken var att vi tre som tränat och tävlat tillsammans i så många år skulle göra en sista satsning tillsammans 2006.
    Tobbe som inte tränat på något år tack vare problem med hälsan satte igång att träna för fullt.
    Tävlingen som hägrade var Sveriges starkaste man 06.
    Träningen gick bra för alla tre fram till den där mörka natten i våras när allt blev fel för Nisse.
    Med Nisse borta kändes det inte kul med strongman och Tobbe hängde upp tävlings bältet igen.
    #680009

    Okej. Tack för info. :up:

    #680010
    Peppar wrote:
    Jo den där träningen med Gracies och MMA-karriären skulle även jag vilja veta mer om.

    Hur är hans kondition i förhållande till hans styrka? Jogga? Springa? Cykla?

    Har samuelsson tänkt köra MMA?

    #680011

    Intervjun är nu uppe på [http://www.fitnessguru.se/?p=584]

    #680012

    Bra intervju.

    #680013

    Dito, mycket trevlig läsning.

    #680014

    Nice Intervju

    #680015

    Han var starkare än vad jag trodde i böjj!

    #680016

    Tack för intervjun, THE A** – guy :D

    #680017

    Imponerande snubbe, den där :D

    #680018

    Vore intressant att veta om herr Samuelsson möjligen skulle kunna tänka sig att ge sig i kast med armbrytningstävlingar igen.

    #680019

    Hur fan känner han Royce Gracies?

    #680020

    Bra jobbat:emo-thumb

    #680021

    Kanon bra intervju:-)
    Tack för att du tog med en av mina frågor:up:
    Mvh//Susan*

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.