Intresse för starkeman gym i Malmö

Home Forums Styrkehörnan Intresse för starkeman gym i Malmö

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Undrar om det finns intresse för ett starkeman gym här i Malmö.
    Vi är ett gäng killar som har funderingar på att öppna ett starkeman gym här
    i Malmö. Atlas Stenar, Loggs , Farmers Walk och Deck finns redan.
    Vi har en lokal som kan göras större och mer utrustning kommer om det finns ett intresse. Som vi ser det nu så finns det inget starkeman gym och vi vill gärna öppna ett. Så alla ni som är intresserade får gärna posta ert intresse.

Mvh Johan och Torben

hejsan, jag bor utanför sjöbo och om ni öppnar ett gym med inriktning på starkeman, så kan jag garantera er att jag kommer att träna en del där, kommer att tävla DM i styrkelyft nu för ystad, men starkeman hade varit roligt att hålla på med lite vid sidan om

blavitt_89 wrote:
    hejsan, jag bor utanför sjöbo och om ni öppnar ett gym med inriktning på starkeman, så kan jag garantera er att jag kommer att träna en del där, kommer att tävla DM i styrkelyft nu för ystad, men starkeman hade varit roligt att hålla på med lite vid sidan om

Jag bor i kvälinge och kommer att träna där en del om startar. dock inte regelbundet pga avståndet.

Är också intresserad, då det är såndant min träning är riktat för numera.

Helt klart finns det intresse, själv hade jag inte varit där regelbundet med iallafall två kanske tre gånger i månaden. Hoppas det finns intresse hos andra oxå. kloka ideer ni har.

Låter som en kanon ide. Jag kommer direkt.:up:

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.