Home › Forums › Styrkehörnan › Inzer knälindor
Powerzite
l
ä
n
k
|
|
|
v
[www.inzernet.com]
tack för länkarna!
jag undrar bara, jag har sj aldrig kört med lindor. men vill testa, så spelar det nån roll vad jag har för lindor? eller ska jag ska jag ha Inzer Iron wrap z om jag ska ha några i huvudtaget?
Nu är det så här att dom hade inte inzer lindorna inne så dom skickade Metal All Black ist, någon som vet om dom är ungefär lika bra eller vad har ni att säga om dom?
Jag har aldrig kört med dom, men jag har lindat folk som kör med dom. Min åsikt är att Metals lindor kan man inte dra ut lika långt som Inzer eller Titan, dom är även betydligt smalare än Titans och Inzers lindor. För att få ut något av dom måste du dra betydligt hårdare.
Men som sagt det är väldigt individuellt vad man vill ha för lindor, det gäller bara att testa sig fram.
Vet många som kör men Metals svarta lindor och de är väldigt nöjda.
Det är tydligen mycket gummi i dem så man måste dra ut dem ordentligt för att man skall få ut riktigt mycket.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY