Josefine sadlar om!

Home Forums Styrkehörnan Josefine sadlar om!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Notis från lokala tidningen ”Mitt i” Sundbyberg.
    Om Josefine Branders satsning som Strongwoman.

Intressant läsning

[www.mitti.se/sundbyberg]
    sidan 19

Hej!
    Ja, det är alltid kul att bli uppmärksammad,,tyvärr var det inte hela sanningen i artikeln och en hel del fel har smugit sig in lite här och var..VM är inte aktuellt utan par-EM som går i april.
    VM är jag mig veteligen inte uttagen till.

Dessutom kommer jag om allt går enl planerna stå på byggarscenen i höst igen och vad gäller ”hundutställning”är det definitivt inte mina ord.Däremot påtalade jag att det är en bedömnings sport.
    Men med lite journalistiska modifieringar här och var så blir det ju rolig läsning:)Att tex min favoritgren var att dra personbilar(!) var en nyhet.

Strong woman träningen är en jätterolig variation till gymträningen och det var därför jag gled in på detta, som ett komplement, byggningen kommer jag alltid att ha närmast hjärtat.

Så läs detta med en nya salt:)

Lev väl o kör hårt

Kramar från Jossan

Kul att en sport som Strongwoman får uppmärksamhet i media.
    Tråkigt att man bli misstolkad i tidningar men det är nog ganska vanligt eftersom byggning är fortfarande suspekt i mångas ögon. När jag läste artikeln hoppades jag att det INTE var dina ord, lät lite ”overkill” för mig:|

Kör du något alls nu hos STK?
    När öppnas gymet ni planerar?
    Stort eller litet?

Lycka till
    Kramiz / Sari

Hej!
    Ja, det är roligt att sportens uppmärksammas!Tjejer som är sugna att prova får gärna höra av sig!!

Nä, det är definitivt inte mina ord!Skulle ju vara väldigt märkligt att smutskasta sporten när man själv planerar att tävla..Jag hoppas verkligen att ingen tar åt sig av detta.Det är tråkigt när fokus hamnar på sådant som är taget ur luften.

Just nu har det varit lite lugnt m trän på STK,ligger just nu i 40 graders feber:( Men vi ses kanske där så fort jag piggnat till!

Gymmet kommer att öppnas i vår och blir av det mindre slaget.Kommer även att rymma cafe´och butik med trän kläder och kosttillskott.Ytterligare en miss i tidningen var att gymmet är endast för elitidrottare, villket är felaktigt, även om ett stort antal tävlande har hört av sig och planerar att träna där.Maskinparken kommer att bli riktigt vass!

Redan nu har vi i vår lagerlokal startat viss försäljning av produkter från hemsidan.PM:a om Du är intresserad!

I höst kommer SM i Strong woman gå i Stockholm,kommer även att finnas nybörjarklass, så om någon tjej är sugen på att prova(perfekt start för dig Sara :up:)ställer vi gärna upp med träningshjälp!

MVH Jossan

Josefin Brander wrote:
    Hej!
    Ja, det är roligt att sportens uppmärksammas!Tjejer som är sugna att prova får gärna höra av sig!!

Nä, det är definitivt inte mina ord!Skulle ju vara väldigt märkligt att smutskasta sporten när man själv planerar att tävla..Jag hoppas verkligen att ingen tar åt sig av detta.Det är tråkigt när fokus hamnar på sådant som är taget ur luften.

Just nu har det varit lite lugnt m trän på STK,ligger just nu i 40 graders feber:( Men vi ses kanske där så fort jag piggnat till!

Gymmet kommer att öppnas i vår och blir av det mindre slaget.Kommer även att rymma cafe´och butik med trän kläder och kosttillskott.Ytterligare en miss i tidningen var att gymmet är endast för elitidrottare, villket är felaktigt, även om ett stort antal tävlande har hört av sig och planerar att träna där.Maskinparken kommer att bli riktigt vass!

Redan nu har vi i vår lagerlokal startat viss försäljning av produkter från hemsidan.PM:a om Du är intresserad!

I höst kommer SM i Strong woman gå i Stockholm,kommer även att finnas nybörjarklass, så om någon tjej är sugen på att prova(perfekt start för dig Sara :up:)ställer vi gärna upp med träningshjälp!

MVH Jossan

Superkul;)
    Ett sånt gym har man ju saknat!!
    Jag pm:ar dig angående sortimentet.

Hörs snart när du kryat på dig bruden.
    Take care.

P.s
    Har inte så höga tankar om min styrka men det kanske går att ändra :|

Coolt!

Har hört att du pysslar med strongwoman numera.

Känner igen det där gym-konceptet…

Lycka till med både strongwoman och gym!

Klint wrote:
    Coolt!

Har hört att du pysslar med strongwoman numera.

Känner igen det där gym-konceptet…

Lycka till med både strongwoman och gym!

Tack!
    Ja, det verkar ju vara ett vinnande koncept:):) Kommer ner under månaden, ses då?!

Hälsa gänget o kör hårt!

Var kommer det här nya gymmet att ligga? *nyfiken*

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.