Kalkjakten

Home Forums Styrkehörnan Kalkjakten

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Jon Larsson wrote:
    Jag lovar. I don´t wanna mess with the PL-people. People get hurt that way.:ph34r:

:D

Det är bra det :D

Jag blev nyss ägd av Mikael som du kan se, så jag är inte så duktig själv hahah

Magnesia finns på dessa internetsajter blandannat:

[www.extremepower.se]
    [www.powerzite.se]
    [www.wahlanders.se]

Själv köper jag på klätterbutiker. De har lite olika sorter där. Jag tycker bäst om de hårda blocken. De fäster bättre på handen och smular inte lika lätt. Finns löst magnesia i en tygboll med hål i, den tycker jag man bör undvika. Svårt att fästa på handen och risk att man smustar ner mycket.

Jon Larsson wrote:
    Vet någon var man kan beställa kalk/magnesia på internet?

Mitt usla grepp begränsar mitt marklyftande och nu har jag fått nog.

Så, powerlifters of the world – unite in thy quest to help me get a grip on things.

Tack på förhand.

Mvh

Jon Larsson

Vafan, jag sa ju åt dig att kolla på intersport. Har köpt där ett flertal ggr8)

T.sundin wrote:
    Vafan, jag sa ju åt dig att kolla på intersport. Har köpt där ett flertal ggr8)

Vid min ålder blir man senil.:|

Nu är det åtgärdat i alla fall.

MaQue wrote:
    Jackar tråden lite och undrar om någon vet var man får tag på magnesium som INTE dammar så mycket jävulskt som Grippy?

om du råkar vara i karlstad så är du välkommen in i min butik där har jag magnesia av märket mueller -”Mueller wightlifting and gymnastic chalk” den är bäst! jämnt!

P

[http://www.lyftarshopen.se/]

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.