Knäböjsutmaning

Home Forums Styrkehörnan Knäböjsutmaning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 328 total)
  • Author

du är galen samir!!

Samir, du är riktigt skadad!

edit, 50 på 100?

Helt sanslöst. Hatten av, Samir.

Tack grabbar =)
    Hur sjukt det än låter så värmer det att höra att man e skadad hahaha

Fredrik:
    Jo målet är väl 50 reps på 100 vägandes 80. Men det kan man ju ha som ett långsiktligt projekt

Samir: Hur lång återhämtning har du mellan dessa böjpass? Klarar du dig med en vecka eller vill buggarna vila längre?

Jon Larsson wrote:
    Samir: Hur lång återhämtning har du mellan dessa böjpass? Klarar du dig med en vecka eller vill buggarna vila längre?

Benen skulle nog klara sig på en vecka.. utan tvekan. Men eftersom det e Prio på överkroppen nu så kör jag enbart framsida lår var trejde vecka ungefär och då blir det ett set böj =)

Nog för att det kommer kännas i benen i morgon (inte lite heller) men det var nog snarare ryggen som gav upp än benen. Riktigt svårt att köra slut på benen totalt i knäböj.

Bra jobbat Samir. Du måste ha bra flås.:up:

inga problem o gå perfekt efteråt;) samir? :D

[http://www.youtube.com/watch?v=wjuULPqI-WY]

hade man haft denna möjlighet att köra utomhus o göra sina böj hade man fan gjort 100 haha

Fusk med bättre luft ju:D ska ju vara den där instängda gymluften :D

Tommy Karlsson wrote:
    Fusk med bättre luft ju:D ska ju vara den där instängda gymluften :D

hehe tänkte du kunde få en shyst brä’nna på köpet haha:up:

Headhunter wrote:
    inga problem o gå perfekt efteråt;) samir? :D

Forfarande inga grava problem faktisk =) tror som sagt att benen hade lite mer att ge men att ryggen inte pallade belastningen så länge. Men visst fan känns det =)

Orkade 36 knäböj på 100 kg. Morgonvikt 76kg. 170 cm

Fick sluta eftersom det kändes som skallen skulle explodera. Hade ont i huvet hela benpasset. Kommer nog inte göra om det. Aldrig haft sådan extrem huvudvärk.

[http://www.youtube.com/watch?v=aK4A7t2aX3U]

Wigen wrote:
    Orkade 36 knäböj på 100 kg. Morgonvikt 76kg. 170 cm

Fick sluta eftersom det kändes som skallen skulle explodera. Hade ont i huvet hela benpasset. Kommer nog inte göra om det. Aldrig haft sådan extrem huvudvärk.

[http://www.youtube.com/watch?v=aK4A7t2aX3U]

Det är riktigt riktigt bra… det e 130% av kroppsvikten också.
    Mitt U-tube e cepe så jag har inte kunnat se filmen. E det bra böjar och utan lindor eller?

Respekt :emo-thumb

Jag har ju inte lika många kilon att pressa upp eftersom jag väger mindre. Går så djupt jag bara kan, men de är inte lika strikta som dina. Jag har högre fart ner och tar sats i botten. Tycker det är lättare att gå djupt än att stanna halvvägs. Utan lindor, och bälte. Har aldrig använt det när jag tränar.

Vet inte om jag ska prova igen, blev riktigt sliten av det. Har fortfarande ont i huvet, vet inte om det beror på knäböjen?

Blir det något mer försök för dig? Vad ligger du på 37? grymt jobbat.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 328 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.