Home › Forums › Styrkehörnan › Knäböjsutmaning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 april, 2008 at 09:01 #750420Anonym anvandareMemberklantigknas wrote:Det blev en 25 repetioner på 60kg.. Lite missnöjd, men ändå helt ok! Borde kunnat pressa mig lite till, har dock lite klen rygg och massa kvarliggande skador, så de gjorde lite ont:evil:
Det dröjer minst en månad innan jag testar igen, ryggen måste repa sig!!
Härligt jobbat där, du som körde 43!!
Ha det toppen!
way to go tjejen !!!
2 april, 2008 at 10:17 #750421Anonym anvandareMemberWigen wrote:Sista försöket.Morgonvikt 77 kg. Orkade 43 reps på 100 kg. Hur många som är godkända får någon annan avgöra, vilade några sek mellan repsen på slutet. Återigen kändes det som skallen skulle explodera, grym huvudvärk. Kommer aldrig köra igen, har gjort mitt i den här utmaningen.
Kör hårt och lycka till.
[http://www.youtube.com/watch?v=NAW14ofB-rQ]
Bra jobbat där! Är det Citygym du kör på?
2 april, 2008 at 12:38 #750422Anonym anvandareMemberVar försiktiga när ni kör så här slut på er nu grabbar och tjejer!! Wigen fick besöka sjukhus inatt och blev tömd på lite ryggmärgsvätska :yikes:
2 april, 2008 at 18:22 #750423Anonym anvandareMemberWorld War III wrote:Var försiktiga när ni kör så här slut på er nu grabbar och tjejer!! Wigen fick besöka sjukhus inatt och blev tömd på lite ryggmärgsvätska :yikes:shiit, låter inte bra d
2 april, 2008 at 20:32 #750424Anonym anvandareMemberWorld War III wrote:Var försiktiga när ni kör så här slut på er nu grabbar och tjejer!! Wigen fick besöka sjukhus inatt och blev tömd på lite ryggmärgsvätska :yikes:Det låter väldigt allvarligt. Har han blivit inlagd på neurologen? Vad tror man att det är? Hjärnhinneinflammation?
2 april, 2008 at 22:02 #750425Anonym anvandareMemberMrGbg wrote:Det låter väldigt allvarligt. Har han blivit inlagd på neurologen? Vad tror man att det är? Hjärnhinneinflammation?Han hade sådan huvudvärk så att han åkte in men det var nog ingen fara. Dom ville bara utesluta attt inte var någon blödning tror jag men han får svara själv sen …vad gör man inte för lite knäböj :whistle:
2 april, 2008 at 22:26 #750426Anonym anvandareMemberWorld War III wrote:Han hade sådan huvudvärk så att han åkte in men det var nog ingen fara. Dom ville bara utesluta attt inte var någon blödning tror jag men han får svara själv sen …vad gör man inte för lite knäböj :whistle:Ja det kan ju spricka blodkärl i skallen om man tar ut sig för hårt, har en polare som ramlade ihop och dog då ett blodkärl brast i huvudet vid ett tungt lyft.
Men jag vill minnas att man bara tittar efter blödningar i hjärnan via röntgen. I ryggmärgsvätskan letar man främst infektioner. Får hoppas han inte får ondare i huvet nu då, väldigt många som gör LP får en fruktansvärd, migränliknande värk som sitter i ungefär i 5dgr. Bara att ligga ned o vila i så fall..
2 april, 2008 at 22:59 #750427Anonym anvandareMemberOtäckt detta!
Inte i samma skala men fick också plötsligt ont i huvudet ida på 19:e böjen. Annorluna huvudverk, & väldigt stark. Men satte mig ner & vila ett tag så släppte det.
3 april, 2008 at 09:35 #750428Anonym anvandareMemberDet var en lirare på vårat gym som fick hjärtattack på ett spinningpass. I ambulansen på väg till sjukan fick han en stroke och dog. Man ska visst ta det lite lugnt med hårdkörningen.
3 april, 2008 at 11:48 #750429Anonym anvandareMemberDavid gjorde igår 25 st ATG på 100 kg
3 april, 2008 at 12:02 #750430Anonym anvandareMemberExisterar ett resultat utan film?
3 april, 2008 at 15:02 #750431Anonym anvandareMemberNo Pain No Gain
3 april, 2008 at 22:36 #750432Anonym anvandareMemberjag blev själv lite sugen på att testa detta då jag varit på andra sidan bakom kameran tidigare när Samir reppade 39st om jag inte minns fel, för någon vecka sen.
har aldrig kört mer 15 reps tidigare i knäböj tror jag så ja hade ingen aning om hur d skulle gå. Men gissade på att d skulle bli kankse en ca 30 reps och hade varit nöjd med det.
min vikt ska ligga på ca 91kg – ska väga mig imon utan kläder tänkte ja, har ingen fungerande våg hemma. räknade i huvudet ut att d skulle bli ca 112kg med 125% men d stämde ju inte riktigt, d blir snarare 114kg då – men d som är på stången är iaf 112.5kg – stången ska väga 22,5kg.
Jag kan ju inte mäta mig riktigt med killarna ja kollat på i tråden, har inte kollat igenom hela tråden ännu dock men har inte sett någon som kört i smith som jag gör. d blir ju lite lättare i smith, sen har jag oxå lindor för ja har lite halvtaskiga knän – och ja kan säga att d värker faktiskt lite nu ändå! Så har jag en pall under arslet med och går nog inte full så djupt som några av dom andra här men går iaf ner till en ca 90grader. Så d är en del fusk jämfört med dom andra :p
Nu ska man bara försöka lyckas me att få upp klippet här med då, fixar ja d inte ska ja be Samir hjälpa mig :ike:
jag fick iaf till 43st reps på 112.5kg om jag inte räknat fel i allt lyckorus
3 april, 2008 at 22:57 #750433Anonym anvandareMembernån vänlig själ som kan förklara hur man får upp klippet här?
3 april, 2008 at 23:37 #750434Anonym anvandareMemberHeadhunter wrote::bb: och sen om de va djupa elelr ej spelar ingen roll inte månbga som gör 42 här inte43 här
men din prestation är mkt grymmare ändå iofs :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.