Knäböjsutmaning

Home Forums Styrkehörnan Knäböjsutmaning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 328 total)
  • Author
    YoungCutler wrote:
    en fråga bara. Är det bra för muskeltillväxten?

I alla fall enligt Stuart McRoberts. Kolla upp hans bok Brawn, som är väldigt bra. Programmen kretsar kring breathing squats.

Bra jobbat Nicke! Sista kommentaren var rolig. :p

var kan man få tag i den boken?

Allan wrote:
    var kan man få tag i den boken?

Brawn – Bodybuilding for the drug-free and genetically typical.

Adlibris ska ha den. Jag tyckte det var intressant läsning och provade även på att köra efter ett rekommenderat upplägg ett tag. Det blev dock väldigt jobbigt mentalt sett att köra breathing squats i varje pass, särskilt när man hela tiden skulle sträva efter en progression.

Samir: Är detta ett bra koncept för bra benutveckling? :D Har tidigare kört 6-10 reppare på knäböj .. xD

Det är väl alltid bra att variera sin träning och att chocka kroppen ibland:up:

nicke biff wrote:
    Det va sjukt bra Samir:worship:

Jag var för skoj skull tvungen att pröva 100kg,nu väger jag ju mer än dej så att slå dej på mina 125% ser jag som omöjligt.
    Men det känns inte så jobbigt när du ligger inne med kanske forumets bästa ben,och böjer riktigt snyggt till skillnad från mej.
    Fick iväg 32reps.. kanske skulle jag kunna hållt något högre tempo på slutet,men det känndes f¤n som jag skulle svimma och utan power-rack så känndes det lite farligt:yikes:

[youtube=ZdyB5Mz51jM]

Tror att träningsvärken blir sjuk…man kommer ju förmodligen att dra sej för att göra nr.2 på toaletten resten av veckan:cry:

Grymt jobbat själv ..
    Undrar om någon mer kommer testa =)
    Det krävs ändå lite kondis.

Har träningsvärken kommit än eller?

Fan nu måste jag ju göra 33 nästa gång.

hoolge wrote:
    Samir: Är detta ett bra koncept för bra benutveckling? :D Har tidigare kört 6-10 reppare på knäböj .. xD

Se nedan och ovan för svar.

Samir wrote:
    Hade ingen aning om hur det skulle gå med tanke på att jag aldrig testat någonting liknande innan.
    Även första gången jag kör utan bälte.

Är totalt paj och kommer garanterat inte kunna gå de närmaste dagarna

Grymt karl. Har prövat på 100 nån gång o gjort 20 och lungorna la ungefär av. Nemen allvarligt repsvag är man o så visst, men bra som fan med 31, kan tänka mig bra andning efter!

Samir wrote:
    Grymt jobbat själv ..
    Undrar om någon mer kommer testa =)
    Det krävs ändå lite kondis.

Har träningsvärken kommit än eller?

Fan nu måste jag ju göra 33 nästa gång.

Tack! jo jag har fått en hyfsad träningsvärk,men inte riktigt så farligt som jag trodde.
    Direkt efter va ju pumpen helt sjuk,försökte å köra lite hack-lift efteråt men det kändes helt meningslöst.
    Kände mej skakig i benen i nån timme efteråt.
    Kör man detta en gång i månaden kan man nog piska detta resultat,men det är ju inget man ser i fram emot…:cry:

Inte så skönt. Körde 19 st djupa på 120 kg idag. Fy fan vilken vidrig känsla :yikes:, skönt efteråt dock.

Du är lite av en bengud samir!

Mvh

Grymt jobbat ändå! 19 reps på 120 pannor e inte heller så illa. Får nog börja köra ”widowmakers” på knäböj igen:P

lite töntig fråga men vad heter låten samir? mvh

Hitta denna.. va tvungen å slänga in den här stackarn…han blev trött på riktigt..inga vackra böj….hans coach skriker djupare närmre 50 gånger:D
    [youtube=p1aZkb7ADqU]

nicke biff wrote:
    Hitta denna.. va tvungen å slänga in den här stackarn…han blev trött på riktigt..inga vackra böj….hans coach skriker djupare närmre 50 gånger:D
    [youtube=p1aZkb7ADqU]

Den var ganska rolig :D djupare

YoungCutler wrote:
    lite töntig fråga men vad heter låten samir? mvh

Livet är underbart med Motorisk afasi.

Gammal låt som följt med mig under hårda tider =)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 328 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.