Knäböjsutmaning

Home Forums Styrkehörnan Knäböjsutmaning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 328 total)
  • Author

Fy fan va jobbigt det var… När jag kom upp till 20st så insåg jag att jag aldrig skulle fixa 33 (måste ju slå dig). Flåset var det inge fel på, men mjölksyran… fy fan…

Baboom wrote:
    Fy fan va jobbigt det var… När jag kom upp till 20st så insåg jag att jag aldrig skulle fixa 33 (måste ju slå dig). Flåset var det inge fel på, men mjölksyran… fy fan…

Hur många blev det då.. stoppade du vid 20 ?

Ska vi sätta upp någon regel på hur långa vila man får ha mellan varje repetition eller?

Samir wrote:
    Hur många blev det då.. stoppade du vid 20 ?

Ska vi sätta upp någon regel på hur långa vila man får ha mellan varje repetition eller?

Japp, stoppade vid 20. Tänkte ge mig på det på onsdag igen, då skulle David F komma ner. Kanske han kan filma.

Tänkte också på det där med vilan mellan repetitionerna. Vilar man så klarar man ju alltid att köra en till. Så en regel är på plats, ska vi säga högst 5 sek?

Vi klubbar 5 sekunder som maxvila mellan varje repetition.

Iförsig kommer jag ju inte göra 33st i alla fall :)
    Men jag ska fan försöka… Envis som jag är så kommer jag ju inte sluta förrens jag är om :)

Baboom wrote:
    Iförsig kommer jag ju inte göra 33st i alla fall :)
    Men jag ska fan försöka… Envis som jag är så kommer jag ju inte sluta förrens jag är om :)

Envishet är en egenskap som jag värdesätter högt hos både mig själv och andra =)
    JAg tänkte dra av 35 nästa gång. Får se när man känneer sig psykiskt motiverad bara..

Shit Samir…jag spydde som en gris sist jag gjorde 20 reps i böjen!

ZONE

Samir: Tack, då måste jag nästan dubbla 20 på onsdag… skönt.. nu är hela helgen förstörd :(

Zone Då gjorde du ditt bästa i alla fall!

Samir wrote:
    Envishet är en egenskap som jag värdesätter högt hos både mig själv och andra =)
    JAg tänkte dra av 35 nästa gång. Får se när man känneer sig psykiskt motiverad bara..

Då gjorde du helt kalrt ditt bästa i alla fall :up:

zonecapone wrote:
    Shit Samir…jag spydde som en gris sist jag gjorde 20 reps i böjen!

ZONE

Jag måste ju göra ett test på detta. Kör ju mycket högreps 20 reppare just nu.
    Kör ju tre set med 30 seks vila och börjar första setet på 100kg och det känns ju lätt att göra 20 på det.

Men jag väntar tills alla gjort så jag vet hur många jag behöver göra för att vara värst :D

Fan va fegt!! Filma och kör nu… Fan vi behöver ju någon som plockar ner Samir gå gymgolvet :|

Martin. wrote:
    Jag måste ju göra ett test på detta. Kör ju mycket högreps 20 reppare just nu.
    Kör ju tre set med 30 seks vila och börjar första setet på 100kg och det känns ju lätt att göra 20 på det.

Men jag väntar tills alla gjort så jag vet hur många jag behöver göra för att vara värst :D

Baboom wrote:
    Fan va fegt!! Filma och kör nu… Fan vi behöver ju någon som plockar ner Samir gå gymgolvet :|

Jo,lite fegt men vet inte om jag är sugen på att göra detta 2 ggr :(
    Får se hur pigg jag är på fredag då jag har ben ;)

Hur ska man köra? 100 kg eller 125% av kroppsvikt? =D

Blir ju inte riktigt rättvist nått av dom. Köra 125% av KV, blir lustigt då Samir som här två pluttar hög :D logiskt kan va grov och ändå inte väga mycket.
    Och köra 100 kg kan bli lustigt då en som väger mycket tycker det är jätte lätt :|

ska fan testa ja med;) kör ben på torsdag då jävlar:D

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 328 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.