Knälindor

Home Forums Styrkehörnan Knälindor

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Fortress wrote:
    Är bara en glad rätt hårt tränande motionär. Mina stats för tillfälle är några reps på 200kg i bänk, några på 230kg i böj och några på 250kg i mark. Jag väger ca 112-113kg 172cm lång, på bilden väger jag runt 100kg om jag inte minns fel.

okej:) riktigt bra i bänken där:)

r.friborg wrote:
    Inte alltid hårdast som är bäst.

Jag tycker det är mer tryck i botten med titanium, thp stummar lite för mkt får inte riktigt samma snärt med dom.
    Samt att thp lindorna slits mkt mkt snabbare ut än titanium.
    Har ett par titanium som jag säker gjort 100 lyft i och dom funkar fortfarande bra skulle inte tävla i dom men gott och väl träna.

Hmm ok men nu blev det iaf THP lindor så får vell se hur det känns då.

Hej!

Vet flera styrkelyftare som inte är helt nöjda med THP lindorna. Själv tycker jag att METALs lindor är bäst.

finns att köpa på [www.extremepower.com].
    lycka till:up:

Kakelhulken wrote:
    Hej!

Vet flera styrkelyftare som inte är helt nöjda med THP lindorna. Själv tycker jag att METALs lindor är bäst.

finns att köpa på [www.extremepower.com].
    lycka till:up:

oj sorry [www.extremepower.se]

Jag har kört lindor ett par ggr, men det är att h*lvete att komma ner i godkänt djup med
    dem. Då har jag ändå ”mjuka” tävlings godkända lindor.
    Problemet för mig är att för att komma ner i godkänt djup så behöver jag lassa på x 10-tal
    kg till men då räcker inte bålstyrkan till. Kommer nog inte köra med lindor på tävling igen
    förrän jag har en dräkt, då det inte är benstyrkan som är den svaga länken för mig.

Det är iallafall min erfarenhet av lindor som jag kan dela med mig av, skulle helst slippa
    allt o bara köra RAW :(

*Babe* wrote:
    Jag har kört lindor ett par ggr, men det är att h*lvete att komma ner i godkänt djup med
    dem. Då har jag ändå ”mjuka” tävlings godkända lindor.
    Problemet för mig är att för att komma ner i godkänt djup så behöver jag lassa på x 10-tal
    kg till men då räcker inte bålstyrkan till. Kommer nog inte köra med lindor på tävling igen
    förrän jag har en dräkt, då det inte är benstyrkan som är den svaga länken för mig.

Det är iallafall min erfarenhet av lindor som jag kan dela med mig av, skulle helst slippa
    allt o bara köra RAW :(

Aha tävlar du i SL? ;)

Jupp, sen ett år tebax.. Testat lite strong(wo)man också, det senare är roligare och coolare
    men jag har ingen möjlighet att träna grenar och dessutom är tjejerna i toppen
    SJUUUUUUUKT starka! 😮

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.