- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Styrkehörnan › LÄsk!!
Det finns jätte många trådar om vem som är starkast och filmbevis på villka som är det. Något av det coolaste jag sett var när Mange S sprängde en 33Cl cola burk full med en hand! Jag skulle villja se er extremt starka människor försöka och kanske lyckas=)
har han spängt den med en hand? oj.. jag har bara sett när han tryckker ihop med båda händerna + att bröstmusklerna trycker också. :nod
Jag har inte gjort det, men jag har inte ens provat. Däremot så har Johnas Karlsson från Skellefteå AK tryckt ihop en vid en ålder på 19 år:)
[youtube=0imFXnnmSzI]
Tycket för det första att Mange S lät fruktansvärt barnsligt.
Sen har jag svårt att tro att han smällt en burk med en hand då han i alla shower smäller en burk med två händer och då får han fan ta i och det är inte alltid han lyckas på första försöket.
Men inget ont om Magnus grepp och handstyrka då den är i säker världsklass.
Håller med Insulinus. Vart har du källan på att Magnus klarat detta med endast en hand?
Jag misstog mig, det var tydligen med båda händerna. Men never the less en imponerande prestation! tycker jag och lika imponerande att en 19 åring klarar detta!
Definiera son.. :emo-thumb
Vänta lite nu va. Kolla filmen med Jonas igen. Ska man inte hålla med botten i ena handflatan och toppen på burken i andra handflatan? Ser ut som han trycker från sidorna. Eller det kanske var en läskburk som är hälften så hög som vanliga?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY