- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Styrkehörnan › Löddeköpinge Grip Challenge
Arne persson tror du att magnus samuelsson hade haft någon chans i Löddeköpinge Grip Challenge XVII
[youtube=Pwn11mM50f4]
Mäktigt!
Va fan jag trodde att jag skulle hitta resultatet från grepptävlingen i den här tråden…
Byt till en mer passade rubrik eller släng upp resultatet om tävlingen nu har gått av stapeln
Topic ändrat. Memax, notera följande punkt i [http://forum.body.se/showthread.php?p=214#post214 BODYs forumregler]:
Magnus är mycket välkommen. Han som alla andra måste utföra alla momenten korrekt enligt reglerna. Eftersom det är 5 olika typer av grepp- och handledsstyrka så gäller det att man är bra i allt om man vill vinna.
Att smälla burkar så har tyvärr inte så mycket med greppstyrka att göra… sorry. Joe Kinney är mig veterligt den ende som ”ströp” sönder burkarna med raka armar. Han är också den ENDE som tagit en mkt tung CoC#4 med knappt någon sättning överhuvudtaget. Jag har hans underbara video Get a Grip!
Arne: som jag fattat det så tävlar du i grepp. kan du ge ett exempel på hur en veckas träning ser ut? hade varit roligt att se.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY