Löddeköpinge Grip Challenge

Home Forums Styrkehörnan Löddeköpinge Grip Challenge

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Arne persson tror du att magnus samuelsson hade haft någon chans i Löddeköpinge Grip Challenge XVII

[youtube=Pwn11mM50f4]

Mäktigt!

Va fan jag trodde att jag skulle hitta resultatet från grepptävlingen i den här tråden…

Byt till en mer passade rubrik eller släng upp resultatet om tävlingen nu har gått av stapeln

Topic ändrat. Memax, notera följande punkt i [http://forum.body.se/showthread.php?p=214#post214 BODYs forumregler]:

Quote:
    2. Rubrik på inlägg/tråd
    Rubriken ska vara lättförståelig och tydligt visa vad ditt inlägg handlar om. Postar du en fråga ska rubriken avslutas med ett frågetecken.
    memax wrote:
    Arne persson tror du att magnus samuelsson hade haft någon chans i Löddeköpinge Grip Challenge XVII

Magnus är mycket välkommen. Han som alla andra måste utföra alla momenten korrekt enligt reglerna. Eftersom det är 5 olika typer av grepp- och handledsstyrka så gäller det att man är bra i allt om man vill vinna.

Peter Storhannus wrote:
    [youtube=Pwn11mM50f4]

Att smälla burkar så har tyvärr inte så mycket med greppstyrka att göra… sorry. Joe Kinney är mig veterligt den ende som ”ströp” sönder burkarna med raka armar. Han är också den ENDE som tagit en mkt tung CoC#4 med knappt någon sättning överhuvudtaget. Jag har hans underbara video Get a Grip!

Arne: som jag fattat det så tävlar du i grepp. kan du ge ett exempel på hur en veckas träning ser ut? hade varit roligt att se.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.