Magnus Samuelssons nya bok [Stark]

Home Forums Styrkehörnan Magnus Samuelssons nya bok [Stark]

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #70100
    #514060

    Tyckte tråden passade bäst in i Styrkehörnan.

    Men nu till själva kärnan: Är det någon som läst Magnus Samuelssons nya bok STARK som kom ut härförleden?

    Beskrivning från en bokshop:

    Quote:
    Gör det du älskar och du kommer att formas därefter. Genom att finna det roliga i träning kommer glädjen att stå i centrum och en vältränad kropp blir en trevlig bonus.

    Skivstången Magnus bror fick av deras mormor väckte pojkarnas dröm om att bli starkare än alla andra. Den avlånga järnbiten kom att bli grundstenen till både en livsfilosofi och en träningsmetod som räckte hela vägen fram till drömmen.

    STARK vänder sig till dig som vill motionsträna, till dig som har träning som livsstil och till alla som vill försöka släppa ut de urkrafter som finns allra längst in i hjärtat.

    Tre träningskapitel hjälper dig att få ut det du vill utifrån dina förutsättningar och ambitioner:

    – Träning som motion
    – Träning som livsstil
    – Elitträning

    Ta del av en hel livsåskådning, övningsbeskrivningar, kostråd, skadeundvikanden, hur man tar i och mycket mera, varvat med anekdoter ur Magnus liv och tävlande. Låt dig inspireras och motiveras till att bli, och fortsätta vara, stark livet ut!

    #514061

    Den är suverän! Läste ut boken på mindre än ett dygn pga att jag sträckläste den i flera timmar, så bra var den

    #514062

    Det är en väldigt bra och inspirerande bok:emo-thumb

    #514063

    Jag funtar på att köpa den, den värkar vara rätt kul.

    #514064

    den är bra köp den

    #514065

    Har den också!

    Bra bok, men jag saknar ett upplägg för grenträning.

    #514066

    Det bästa med boken är att jag är med på bild8)

    #514067

    Verkar ju riktigt lovande, alltid intressant att få hans input på träning. Han förefaller ju kunna ge bra tips på vägen:)

    #514068

    Har läst den och kan rekomendera den, roligt med anekdoterna och hans ”Du ska inte – lista” är grym. :emo-thumb

    _______________
    Niklas Johansson
    Sporlife Backaplan[/b]
    Get big or die trying[/b]

    #514069

    Verkar vara en bra bok om man läser i den här tråden. Jag slår till och beställer den nu.

    #514070

    fick min häromdagen, ska läsas så fort jag har lite mindre på schemat.

    #514071

    Jag tyckte boken var väldigt bra och inspirerande. Man fick reda på väldigt mycket intressant fakta må jag säga. Jag är en lyckad köpare. (Y)

    #514072

    fick den i julklapp ja, riktigt kanonbok! :)

    Var utläst på 2dar för min del, sträckläste mycket för den va riktigt kul o intressant att läsa. O de märks att han har skrivit den, för jag kan höra han säga alla dedär sakerna med sin skumma dialekt ^^

    Grymt peppande bok! :)

    #514073

    Fick hem boken igår och läste ut den på några timmar. Riktigt inspirerande läsning och
    trevliga bilder! Han har ett sunt sätt att se på träning och livet, Magnus.

    Det jag saknade var några fler storys från tävlingar och prestationer på
    gymmet. Saker som han helt enkelt är väldigt nöjd med och kan återberätta.
    Men som han skrev så sparar han sådant till nästa bok.

    Kort och gott; rekommenderas!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.