Mangnus Samuelsson

Home Forums Styrkehörnan Mangnus Samuelsson

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Tjneare, satt och tittade på lite videon på strongman. Det är ju roligt att vi haren duktig sådan, dvs Mangus Samuelsson :emo-thumb

Den här videon har ni säkert sett, men här kommer en fullständig verision

[http://www.youtube.com/watch?v=hDrijM0H_Uc] ::up:

Ja magnus är grym.
    Han har inget mer att bevisa, har vunnit allt:worship:

Jo, Magnus är en av våra svenska stoltheter :) Nathan Jones som Magnus besegrade är förövrigt det där stora trollet som Akilles leker med i Troja :P

[youtube=4TIAe7-yDzY]

Benjamin_fj wrote:
    Tjneare, satt och tittade på lite videon på strongman. Det är ju roligt att vi haren duktig sådan, dvs Mangus Samuelsson :emo-thumb

Den här videon har ni säkert sett, men här kommer en fullständig verision

[http://www.youtube.com/watch?v=hDrijM0H_Uc] ::up:

” i probably broke his arm… or something…”

världsklass på det citatet..

hahahahahahah

Jora det är bara han och 4 till i hela världen som kan stänga capten of crunsh 4 (hur det nu stavas) Så det är rå styrka det :D Har man vunnit världes starkaste man, • Vinnare av World Strongest Man, 1998 Vinnare av IFSA World Grand Pris, Vinnare av IFSA World’s Strongest Man Super Series och vinnaren av Sveriges starakse man varje gång han har varit med så är man stark :D De senaste åren har han ju varit riktigt nära också, han har väl kommit 4 och 5 tror jag det är :)

hoolge wrote:
    Jo, Magnus är en av våra svenska stoltheter :) Nathan Jones som Magnus besegrade är förövrigt det där stora trollet som Akilles leker med i Troja :P

[youtube=4TIAe7-yDzY]

Kunde du inte posta en riktig video me ljud istället för en massa småungar som kväcker ur sig dårskaper?

Förövrigt en grym video på Magnus!

Allan wrote:
    Kunde du inte posta en riktig video me ljud istället för en massa småungar som kväcker ur sig dårskaper?

Förövrigt en grym video på Magnus!

Hahaha, jag orkade inte kolla på filmen.. Trodde att det var rätt :P

haha :P a men när jag skriver så tittar jag inte på tagentbordet, sen så skriver jag snabbt som bara den, så vilket ord som helst kan komma upp bland mina texter egentligen haha :D

Magnus såg ju ut att väga ungefär hälften så mycket som sina motståndare 1995 ;)

Vad menar du med det ??? :S Styrkan sitter ju inte i volymen, för det andra så är det mycket teknik, han vann ju bla på sin teknik också

Benjamin_fj wrote:
    Vad menar du med det ??? :S Styrkan sitter ju inte i volymen, för det andra så är det mycket teknik, han vann ju bla på sin teknik också

Jag menar att jag är imponerad. Att kunna spöa de där bulldozrarna, trots att han är uppenbart mindre. Det är respekt! :emo-thumb

haha a det har du rätt i :D Den där bulldozrarna måste väl ha blivigt chockad han med :D

Benjamin_fj wrote:
    haha a det har du rätt i :D Den där bulldozrarna måste väl ha blivigt chockad han med :D

:nod

Han är en riktig karl den där Magnus.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.