Mariusz Pudzianowski i Lets dance

Home Forums Styrkehörnan Mariusz Pudzianowski i Lets dance

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author
    Posts
  • #660581
    Oggelit0 wrote:
    Roligt att han e med ju .Tänk om sverige skulle dra med en strongman det skulle ju vara skandal .

    Haha. Dålig bump.
    Men ganska kul när jag läste detta ;)
    Magnus medverkan får väl nästan sägas vara succé ;D

    #660582
    _henkee wrote:
    Haha. Dålig bump.
    Men ganska kul när jag läste detta ;)
    Magnus medverkan får väl nästan sägas vara succé ;D

    Ledsamt att Magnus inte kunde hitta på nåt eget. Men nu när han är slut inom strongman får han väl göra en Gunde och satsa på att göra nån slags tv-karriär istället. *s*

    #660583

    Ja vem kunde från början tro att Magnus skulle vinna hela klabbet. Bra jobbat. Sen är det ju ett bra sätt att nå ut om man hoppas på någon slags offentlig karriär. Många fler som vet vem den store från Kisa är nu.

    #660584
    benny_gt wrote:
    hur går det för pudz då? har han åkt ur?

    Han slutade på en hedrande 2:a plats. :emo-thumb

    #660585
    MrGbg wrote:
    Ledsamt att Magnus inte kunde hitta på nåt eget. Men nu när han är slut inom strongman får han väl göra en Gunde och satsa på att göra nån slags tv-karriär istället. *s*

    Han har ju sitt ”event företag” vid sidan om. Men vafan de e la grymt att komma från strongmansporten och sen bli nåt inom TV(om det nu blir så), work is work.

    Något jag dock stör mig lite på är att de kallar honom ”världens starkaste man” för det är han inte längre, däremot har han vunnit tävlingen.

    Likadant säger man inte att Björn Borg är världens bästa tennisspelare. Dock var han det för 30 år sen.

    #660586
    Pisch wrote:
    Han har ju sitt ”event företag” vid sidan om. Men vafan de e la grymt att komma från strongmansporten och sen bli nåt inom TV(om det nu blir så), work is work.

    Något jag dock stör mig lite på är att de kallar honom ”världens starkaste man” för det är han inte längre, däremot har han vunnit tävlingen.

    Likadant säger man inte att Björn Borg är världens bästa tennisspelare. Dock var han det för 30 år sen.

    Grejen är att Magnus har aldrig varit världens starkaste man, även fast han vann tävlingen en gång. Den omgången var dom riktiga grabbarna sjuka eller skadade. Det var därför han vann, hade dom varit med hade han slutat 5-10 som han gjorde åren innan och efter..

    #660587
    samutown wrote:
    Grejen är att Magnus har aldrig varit världens starkaste man, även fast han vann tävlingen en gång. Den omgången var dom riktiga grabbarna sjuka eller skadade. Det var därför han vann, hade dom varit med hade han slutat 5-10 som han gjorde åren innan och efter..

    Magnus vann WSM 1998. Men han kom faktiskt 3:a 1997. 5:a 1999, sedan 3:a igen 2000. 2:a 2001, 4:a 2003, återigen 3:a 2004. Så… det är väl inte så illa? All heder, tycker jag!

    #660588

    sen har han ju vunnit strongman super-series 2001 också, men de kanske bara va ”klena” killar med där också;)

    #660589
    Peciceps wrote:
    Magnus vann WSM 1998. Men han kom faktiskt 3:a 1997. 5:a 1999, sedan 3:a igen 2000. 2:a 2001, 4:a 2003, återigen 3:a 2004. Så… det är väl inte så illa? All heder, tycker jag!

    Varför vann han? För att dom andra var sjuka. Hade dom varit med i tävlingen så hade han inte vunnit.

    #660590
    samutown wrote:
    Varför vann han? För att dom andra var sjuka. Hade dom varit med i tävlingen så hade han inte vunnit.

    Kan inte minnas att Ahola var sjuk 98?

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.