Home › Forums › Styrkehörnan › Mariusz Pudzianowski MMA
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 maj, 2010 at 14:04 #488013Anonym anvandareMember
Mariusz Pudzianowski Har börjat med MMA? Första matchen det här tror jag, tredje matchen är på G. Ska bli kul och se hur detta går
[http://www.youtube.com/watch?v=qm6oh4wqTKg]
14 maj, 2010 at 14:04 #67682Anonym anvandareMember14 maj, 2010 at 17:16 #488014Anonym anvandareMemberVad det måste sätta sig i psyket på motståndarna bara att veta hur stark han är.
14 maj, 2010 at 19:46 #488015Anonym anvandareMemberHan har ingen teknik känns det som, hans taktik skulle jag också köra på, bara möörscha järnet och GO Berserk
14 maj, 2010 at 23:39 #488016Anonym anvandareMemberHan har ju gått sin andra match också… mot Yusuke Kawaguchi. Tror pudzian vad på poäng om jag inte minns fel. Men snart är det ju dags för matchen mot tim sylvia, tror dock tyvärr att käre pudz får spö där…
15 maj, 2010 at 00:15 #488017Anonym anvandareMemberHan ska ju gå in för fullt på det där nu, uthålligheten och tekniken släpar. Ska bli kul att se hur långt han kommer.
15 maj, 2010 at 02:36 #488018Anonym anvandareMemberYaldish wrote:Han ska ju gå in för fullt på det där nu, uthålligheten och tekniken släpar. Ska bli kul att se hur långt han kommer.Instämmer, såg en video från senaste matchen där det såg riktigt kasst ut, dock vann han ju över en kille som hade 11-1 i matcher.
Men tror Tim Sylvia är något nummer för stort..
18 maj, 2010 at 14:35 #488019Anonym anvandareMemberTeknik har han inte. men stark och galen är han ! Vet ju aldrig om han råkar få in någon smäll med den där 50kgs armen ! men går han upp mot någon bra så blir det andra bullar ! ser fram emot denna matchen som kommer
18 maj, 2010 at 14:46 #488020Anonym anvandareMemberVar ju lite samma snack med Brock Lessnar men råstyrka kan kompensera för dålig teknik. Nu var han ju brottare sedan innan men snacket var lika dant. Nu tror jag att Marius är lika målmedveten med detta som med annat så då är han på intet sätt otränad i tekniken. Kanske rå och lite fantasilös men han kommer nog mala ner motståndet som en bergkross.
Blir intressant att se hur han tar stryk för det kommer han få göra mot bättre motstånd, kanske blir en bob sapp av honom som bara fjollar runt men har en känsla av att det inte blir så.
18 maj, 2010 at 14:53 #488021Anonym anvandareMemberHan är för fan helt INSANE!
18 maj, 2010 at 15:43 #488022Anonym anvandareMemberMarius är en gammal boxare så nog har han lite teknik. Dock osmidig är han.
19 maj, 2010 at 03:49 #488023Anonym anvandareMemberChrister Örni wrote:Blir intressant att se hur han tar stryk för det kommer han få göra mot bättre motstånd, kanske blir en bob sapp av honom som bara fjollar runt men har en känsla av att det inte blir så.Strongman gör ont, tror inte att det är någon större risk att han fjollar sig som Sapp. Sen utesluter ju självklart inte detta att han kan ha en glaskäke, men att han har en hyggligt hög smärttröskel vågar jag gissa.
19 maj, 2010 at 05:39 #488024Anonym anvandareMemberChrister Örni wrote:Var ju lite samma snack med Brock Lessnar men råstyrka kan kompensera för dålig teknik. Nu var han ju brottare sedan innan men snacket var lika dant. Nu tror jag att Marius är lika målmedveten med detta som med annat så då är han på intet sätt otränad i tekniken. Kanske rå och lite fantasilös men han kommer nog mala ner motståndet som en bergkross.Blir intressant att se hur han tar stryk för det kommer han få göra mot bättre motstånd, kanske blir en bob sapp av honom som bara fjollar runt men har en känsla av att det inte blir så.
Bob sapp gör det för pengarna. Så tror Mariusz har en annan anledning till detta eller tycker bara att det är kul ! Hoppas man får se lite teknik från hans sida nästa match och inte bara det där berserk spelet och sparka fotboll
19 maj, 2010 at 08:46 #488025Anonym anvandareMemberVarför vill folk alltid se teknik? Alla sporter handlar ju om att vinna. Det var samma med Bode Miller. Han ”åkte fult” och var ingen värdig vinnare p.g.a det. Men han var ju snabbast! Marion Jones var tydligen en dålig längdhoppare enligt Erika Johansson eftersom hon saknade teknik och bara hoppade på fart. Men hon hoppade ju längst!
19 maj, 2010 at 13:17 #488026Anonym anvandareMemberÄmnet har också diskuterats här: [http://forum.body.se/showthread.php?t=79352&highlight=Mariusz]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.