Min biceps

Home Forums Styrkehörnan Min biceps

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Hej!
    Hur ska jag träna biceps för att dom ska bli så stora som möjligt.

va ligger du får på reps antal på biceps? om du ligger på lägre reps så hade ja testat o höja repsen o köra mkt dropset mm :emo-thumb

ja nu har jag tränat snart 2år utan uppehåll

Pectoralis wrote:
    hur länge har du tränat?

ja du jag har tränat 2år nu utan uppehåll.

Martin.P wrote:
    va ligger du får på reps antal på biceps? om du ligger på lägre reps så hade ja testat o höja repsen o köra mkt dropset mm :emo-thumb

tack för tipset:emo-thumb

Martin.P wrote:

HEJ! Martin jag har nog tänkt göra det med att höja repsen det kanske är den bästa vägen i det här läget.

vad ja menar är att ligga runt 10-15 reps kanske högre ibland på nått sätt för köra igenom musklen riktigt bra sen mkt dropset ! tror många kör alldeles för mkt låga reps på biceps sen kanske för vissa de funkar men inte för mig iallfall :) Bröst träningen har gått riktgt bra nu de börjat ta sig riktigt bra :)
    men innan ja intar scenen igen ska ja vara så komplet o symmetrisk jag bara kan :nod

Ulf Gror wrote:
    Du får säkert lov att berätta vad du menar med högre reps…
    Bra bild i avataren Martin nu får du försöka spöa bröstet och om du lyckas med så har du en given plats på pallen framöver..
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.