- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Styrkehörnan › Min mage ska bort
Jag gjorde ett inlägg nyss, men skriver åter. Finns det någon som har tips på hur man kan få bort en fettsamling kring midjan? Jag har tränat i 9 månader och har sett att det har givit mig resultat vilket jag är nöjd med, men inte tillräckligt nöjd. Mitt mål är att bygga MASSA. Jag vill ha stora resultat. Att gå ut och gå är ju ett exempel, och det vet jag. Men saknar tiden eftersom jag är egen företager med två butiker. Jag minskade 40 kilo 2003 och har inte jobbat stenhårt tidigare men känner nu att det är dags att få den perfekta kroppen. Hjälp en som saknar det lilla extra.
Finns det någon som tränar i Västerås här och kanske ska gå på mässan i helgen? Jag kommer vilket fall som helst att befinna mig där och kolla på de spra killarna.
Vi kanske ses, Stebbo:emo-thumb
Det är nog fler folk än de från västerås som ska på mässan iofs.
Vad gäller fett på magen så är det ju så att du inte kan punktförbränna fett så det som gäller är att sänka kosten och träna mer och på så vis förbränna fett över hela kroppen. Se till att få i dig 200-250g protein om dagen och håll koll på fettet samt dra ner kolhydraterna. Kör nån sorts kardioaktivitet 2-3ggr i veckan åtminstone +styrkepassen.
Sunt förnuft räcker långt. Genvägar finns ej.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY