Nån som kan böja utan händer?

Home Forums Styrkehörnan Nån som kan böja utan händer?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

[img=http://home.aland.net/m03552/bilder/diverse/bilder/knaboj_utan_hander.jpg]Jag är i alla fall imponerad.

Frontböj utan händerna på stången kan jag köra om jag får hålla ut armarna ;)

[youtube=mnOqcpgu7OY]

Måste testa, dock tror jag inte jag klarar det med 130kg. :D

Vad är det bra för?

ska testa imorgon 8)

samutown wrote:
    Vad är det bra för?

Du kan t ex sms:a under tiden, hälsa på folk när dom kommer in i gymmet, kolla om du har nycklarna kvar i fickan. Ja listan kan göras lång :happy:

Proof wrote:
    Du kan t ex sms:a under tiden, hälsa på folk när dom kommer in i gymmet, kolla om du har nycklarna kvar i fickan. Ja listan kan göras lång :happy:

:D

Proof wrote:

+ att det ser grymt muppigt ut 8)

Man kan hålla hantlar i händerna, om det inte finns tillräckligt med plattor på gymmet.

Proof wrote:

hahaha :D

henkebenke wrote:
    Man kan hålla hantlar i händerna, om det inte finns tillräckligt med plattor på gymmet.

Sant, det är ju ett väldigt vanligt problem.

Proof wrote:

He he!
    Coolast hade ju ändå varit å läsa en tidning:)

Testade lite idag med bara stången och det var ju skitsvårt.. hur fan lyckas man böja 130 så där :|

Jag testade också fast med 50kg, det var lättare än jag trodde. Lite ostadigt men jag tror att det är stabilare med tyngre, skulle dock inte våga prova med 130kg, man vill inte ha snebelastning med en sån vikt.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.