- This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Styrkehörnan › Nytt Världsrekord I bänkpress av Fredrik Svensson!
Fick nyss ett sms av Fredrik där han berättade att han blivit Världsmästare i bänk, på ”lätta” 345.5[/b]! Ett stort grattis!:up:
på dom lätta med..då är det ju en baggis:) ..man få ju säga grattis då
Got damn it, imponerande vikter.
Grattis!
Kan bara säga att ja oxå skulle klara av den vikten, fast bara nedåt…å väldigt fort… *S* :emo-thumb
Grattis!! Helt ofattbara vikter att relatera till för den som inte legat där under stången och lyft av och känt vikten. Svensk världmästare!!!! Sug på den :yahoo:
Nordisk mästare med ett världsrekord på345,5:|
Grymt av fredrik, ser mkt bra ut inför VM
Och jag fick se det live
När gjorde han det? grymt bra jobbat
Tackar så mycket. Overkligt att man lyckats slå världsrekord, känns jävligt bra. Nu är det bänk-VM om tre veckor där jag satsar på guld så klart. Men det blir inte lätt är nog ca. 3 lyftare som kan gå över WR. Jag tror jag kan pressa ytterligare nåt kg.
Jag är inte inloggad på Body så jag tjuvlånade en kompis inloggning utan att fråga. Sorry Jesper.
MVH/Fredrik Svensson VÄRLDSREKORDHÅLLAR:up:
Utan att bli alltför djärv skulle min vilda gissning vara att det var ungefär samma dag som Lars startade tråden, vad sägs om den teorin?
No shit you think so
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY