Nytt Världsrekord I bänkpress av Fredrik Svensson!

Home Forums Styrkehörnan Nytt Världsrekord I bänkpress av Fredrik Svensson!

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Fick nyss ett sms av Fredrik där han berättade att han blivit Världsmästare i bänk, på ”lätta” 345.5[/b]! Ett stort grattis!:up:

på dom lätta med..då är det ju en baggis:) ..man få ju säga grattis då:D

Got damn it, imponerande vikter.

Grattis!

Kan bara säga att ja oxå skulle klara av den vikten, fast bara nedåt…å väldigt fort… *S* :emo-thumb

Grattis!! Helt ofattbara vikter att relatera till för den som inte legat där under stången och lyft av och känt vikten. Svensk världmästare!!!! Sug på den :yahoo:

Lars Berglund wrote:
    Fick nyss ett sms av Fredrik där han berättade att han blivit Världsmästare i bänk, på ”lätta” 345.5[/b]! Ett stort grattis!:up:

Nordisk mästare med ett världsrekord på345,5:|

Grymt av fredrik, ser mkt bra ut inför VM
    Och jag fick se det live :P

När gjorde han det? grymt bra jobbat

Tackar så mycket. Overkligt att man lyckats slå världsrekord, känns jävligt bra. Nu är det bänk-VM om tre veckor där jag satsar på guld så klart. Men det blir inte lätt är nog ca. 3 lyftare som kan gå över WR. Jag tror jag kan pressa ytterligare nåt kg.

Jag är inte inloggad på Body så jag tjuvlånade en kompis inloggning utan att fråga. Sorry Jesper.

MVH/Fredrik Svensson VÄRLDSREKORDHÅLLAR:up:

Vanessa Frykman wrote:
    När gjorde han det? grymt bra jobbat

Utan att bli alltför djärv skulle min vilda gissning vara att det var ungefär samma dag som Lars startade tråden, vad sägs om den teorin?

IATOAON wrote:
    Utan att bli alltför djärv skulle min vilda gissning vara att det var ungefär samma dag som Lars startade tråden, vad sägs om den teorin?

No shit you think so =)

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.