Ockelbo Showlifting 2007

Home Forums Styrkehörnan Ockelbo Showlifting 2007

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Nu är det dags för den årliga showlifting tävlingen i Okelbo.
    Okelbo showlifting arrangeras för 3:e året i rad. Det är Böle strongteam som arrangerar.
    Det blir 3 klasser som vanligt
    -105kg
    +105kg
    Damer

Mer info om grenar och vikter hittar ni på [http://hem.passagen.se/bole_strongteam/]

Vikterna är sänkta i år då vi hoppas på att få nya ansikten på tävlingsarenan, då speciellt bland damerna.
    Så kom igen ny alla starka tjejer och killar, var inte blyga. Det är skit kul detta och stämningen är alltid på topp.

Hhmmm…har en polare som man kanske ska tjata lite på att vara med i -105kg klassen.
    Tror han skulle klara sig bra där.

Elofsson wrote:
    Hhmmm…har en polare som man kanske ska tjata lite på att vara med i -105kg klassen.
    Tror han skulle klara sig bra där.

Tjata gärna på dig själv också, detta är grymt kul, alla borde pröva på det. Och nu har alla chansen.:)

I did this comeptition in 2005. It was great and everyone was so well looked after (much better than most competitions I have done). I wish I could be there this year as well, but I am competing in Dover, England the same day.

Best wishes to all
    Hanne

Peter 999 wrote:
    Tjata gärna på dig själv också, detta är grymt kul, alla borde pröva på det. Och nu har alla chansen.:)

Jag e för klen:o

Vilket datum?

Jag är inte blyg men för gammal att hålla på med sånt. Annars så !!!!

jwallin wrote:
    Vilket datum?

Tävlingen är den 30/6-2007

All info om tävlingen med grenar och vikter mm. finns på Böle Strongteams hemsida.
    [http://hem.passagen.se/bole_strongteam/]

wansjo wrote:
    Jag är inte blyg men för gammal att hålla på med sånt. Annars så !!!!

Ingen är för gammal för denna idrott. Prata med Göran och Anna när du tränar så får du höra.

skulle gärna vara med, men jag är för klen:(

Kommer det att gå någon tävling nästa år?
    Nyfiken:)

Det blir absolut en ockelbotävling nästa år, första helgen i juli, så träna hårt!:up:

MVH
    Anna Rosén

Grinchen wrote:
    Det blir absolut en ockelbotävling nästa år, första helgen i juli, så träna hårt!:up:

MVH
    Anna Rosén

Guld!
    Har ni grenar å vikter klart för -105kr klassen?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.