- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Styrkehörnan › Ont i ryggen snett nednför skuldrorna mot mitten
Gör ont i ryggen snett nedanför skuldrorna mot mitten när jag var och tränade idag körde biceps skivstångscurl känns som nästan bara när jag tar ett djupt andetag och tar I, svårt att förklare men typ så..Nån som vet vad det kan vara?
Har haft en liknande sensation i ryggen. Tror mitt var en sträckning som jag åstakom när jag körde lite hantel curls tungt. Det gick över efter ett par dagar så hoppas det inte är något allvarligare.
Träningen med biceps skivstångscurl eller bänkpress påverkar ryggen rätt mycket faktiskt !
Det betyder att dina rygg muskler är ovana med belastning. Detta kan tränas bort efter hand.
Ja, du tog i lite för mycket och din kroppen säger ifrån. Bygg långsam i början och forcera när man är vältränad. Det tar över troligen tre månader att komma över ! Du har all tid att jobba dit !
mycke vanligt för mig tyvärr, brukar lägga mej på mage så sambon (70kilo) kliver på ryggen å trycker till när jag andas ut.
Pröva ställa dig mot väggen nästa gång du kör, då slipper du anstränga ryggen
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY