Home › Forums › Styrkehörnan › *Öppen FolkklasstÄvling I Strongman*
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2008 at 11:20 #569410Anonym anvandareMember
Är det någon härifrån som ska Tävla på Lördag i Norrköping eller vara åskådare?
Sj ska jag vara åskådare8)
Ska bli sååå jäkla kul,men jobbigt för dom tävlande för det ska vist bli riktigt varmt*puhhhh*//S*
[http://www.cometgym.se/]29 maj, 2008 at 11:20 #71938Anonym anvandareMember29 maj, 2008 at 13:01 #569411Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Är det någon härifrån som ska Tävla på Lördag i Norrköping eller vara åskådare?
Sj ska jag vara åskådare8)
Ska bli sååå jäkla kul,men jobbigt för dom tävlande för det ska vist bli riktigt varmt*puhhhh*//S*
[http://www.cometgym.se/]Jag ska vara med och tävla! Jo, det ska visst bli riktigt varmt men hellre det än regn.
Ska för övrigt blir riktigt skoj att se hur man klarar av tävlingen. Om det går bra eller om man bara gör sig själv till åtlöje.
30 maj, 2008 at 23:39 #569412Anonym anvandareMemberFredrikn wrote:Jag ska vara med och tävla! Jo, det ska visst bli riktigt varmt men hellre det än regn.Ska för övrigt blir riktigt skoj att se hur man klarar av tävlingen. Om det går bra eller om man bara gör sig själv till åtlöje.
Gud vad kul!
Jag önskar dig stort Lycka till!:up:
Det kommer nog gå bra!
Spelar ingen roll hur det går,du har ju ställt upp och varit med…Inte alla som vågar/inte kan men vill *you now what i men*
Kör nu hårt och gör ditt bästa imorgon!//S*!31 maj, 2008 at 10:05 #569413Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Gud vad kul!
Jag önskar dig stort Lycka till!:up:
Det kommer nog gå bra!
Spelar ingen roll hur det går,du har ju ställt upp och varit med…Inte alla som vågar/inte kan men vill *you now what i men*
Kör nu hårt och gör ditt bästa imorgon!//S*!Yes. Idag är det dags. Är riktigt laddad så det känns som man ska kunna göra bra ifrån sig. Styrkan finns där, frågan är bara hur tekniken kommer stämma.
Har i stort sett aldrig testat grenarna förutom stockpressen som jag iaf kört nån gång.Tack ska du ha för lyckönskningarna!
31 maj, 2008 at 18:55 #569414Anonym anvandareMemberÄhh det gick skit idag. Skulle behövt testa grenarna före. Vissa av killarna var ju hur duktiga som helst och tränade strongmangrenarna ett par gånger i veckan.
Nåja, får bjuda på att man gjorde bort sig. Var ju iaf skoj….
Dessutom är jag hyfsat nöjd med resultaten i farmers och stockpress.1 juni, 2008 at 13:18 #569415Anonym anvandareMemberFredrikn wrote:Ähh det gick skit idag. Skulle behövt testa grenarna före. Vissa av killarna var ju hur duktiga som helst och tränade strongmangrenarna ett par gånger i veckan.Nåja, får bjuda på att man gjorde bort sig. Var ju iaf skoj….
Dessutom är jag hyfsat nöjd med resultaten i farmers och stockpress.Ähhh,du gjorde inte alls bort dig…
Mycket Bra jobbat av dig tycker jag:up://S*1 juni, 2008 at 13:20 #569416Anonym anvandareMemberKommer lägga ut bilder och filmer senare ikväll!:emo-thumb//S*
1 juni, 2008 at 14:06 #569417Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Kommer lägga ut bilder och filmer senare ikväll!:emo-thumb//S*Ahhh, bilder från tävlingen! Kul!
1 juni, 2008 at 14:23 #569418Anonym anvandareMemberÄr lite ledsen över att man missade detta, var inte så långt bort ifrån eventet men som sagt, jobbet gick före .. Hoppas alla som var där hade det trevligt.
1 juni, 2008 at 20:30 #569419Anonym anvandareMemberFinns även bilder på [www.cometgym.se]
/Wretman
1 juni, 2008 at 20:34 #569420Anonym anvandareMemberLite blandade bilder från igår:emo-thumb
1 juni, 2008 at 20:49 #569421Anonym anvandareMember:up:
1 juni, 2008 at 21:30 #569422Anonym anvandareMemberFinns lite fler bilder + film på min blogg.(Jag har inte så mycket utrymme kvar här till stora bilder)
[www.metrobloggen.se/susan]
(jag har fler bilder än dom som lagts ut,så säg bara till/maila om du vill ha någon/några speciell!)//S*
2 juni, 2008 at 07:19 #569423Anonym anvandareMemberVad var det för grenar/vikter?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.