Öppna strongman gym i stockholm

Home Forums Styrkehörnan Öppna strongman gym i stockholm

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

Hallå kära styrkegubbar!

Jo det är så att jag kommer att öppna ett strongman gym här i stockholm mitten av sommarn.

Strongman gymet kommer att ligga lite utanför Huddinge.

Det kommer att finnas nästan allt inom strongman, Däck,stock,farmers walk väskor osv.

Alla är välkommen stora som små.

Så ni stockholmare, finns intresset för strongman är det bara att komma.

Är det några frågor ni undrar över tex pris, vilka vikter på objekten jag har, hur man tar sig dit. är det bara att fråga här.

Tack
    MVH Marcus

Kul, kommer det att finnas atlas stenar?

Låter riktigt härligt, bor i Huddinge så borde passa bra. Vart exakt ligger det?? Hur ser det ut med öppettider/utomhus/lokal osv.?

Magnus Branzén wrote:
    Kul, kommer det att finnas atlas stenar?

Japp, håller på att fixa alla slags storlekar på dom så det kommer så småningom.

ArtArtan wrote:
    Låter riktigt härligt, bor i Huddinge så borde passa bra. Vart exakt ligger det?? Hur ser det ut med öppettider/utomhus/lokal osv.?

Trevligt :D

ligger i glömsta, öppettider vet jag inte riktigt än men skulle gissa på 17-22 kanske till 23 då jag själv måste vara där. mån-fre och söndagar. Är en stor lada hur, många kvm vet jag inte men den är väldigt stor, som man även kan köra grenar utanför, tex välta däck.

Provve wrote:
    Japp, håller på att fixa alla slags storlekar på dom så det kommer så småningom.

Toppen – tillsvidare kanske ett tips från Johannes Årsjö från kommande utgåva av BODY kan vara en hjälp? Med ett par spännband kan man göra en hyfsad imitation av en atlassten med hjälp av en trave viktskivor…

Magnus Branzén wrote:
    Toppen – tillsvidare kanske ett tips från Johannes Årsjö från kommande utgåva av BODY kan vara en hjälp? Med ett par spännband kan man göra en hyfsad imitation av en atlassten med hjälp av en trave viktskivor…

Ohh, verkar som ett skoj nummer.

Fy fan vad grymt!!!
    Bor i Visätra så det kommer bli guld…
    Nu kommer träningen få en kick igen:emo-thumb

Varför fan bor man inte i Stockholm för…

Öpppet på helgen?
    Vikt på lättaste stocken? väskorna? däcket?

När öppnar det?

Var det möjligen hos er jag var för ett par år sen med Josefin Brander?

Jag är jätte intresserad utav mer information om gymmet. Tider priser och vart det ligger
    Mvh/
    Aron

Obbe wrote:
    Varför fan bor man inte i Stockholm för…

Vart finns ”like” -knappen? :emo-thumb

Hej! öppnades gymet? vart ligger det? fins det någon som man kan ringa?

MEGABUMP!

Har du öppnat??:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.