Patrik Kylander!

Home Forums Styrkehörnan Patrik Kylander!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Hej!

Mitt namn är Anders Kylander, min farbror patrik kylander tävlade förr i strongman! Det enda jag egentligen vet om han är det min far har sagt!

Skulle vilja ha reda på lite prestationer av han samt lite bilder, vilka han tävlat mot osv osv!

Pratar själv inte med honom särskilt ofta, sen vore de kul att höra om det är någon som vet vem han är!

Mvh Anders

Skulle väl vara trevligt, men han är alkholist för tillfället.

Robert Svensson wrote:
    Varför slå du inte din farbror en signal bara, föreslå en fika eller vad som helst. Borde ju vara roligare att höra det av honom. Och jag tror nog att är du intresserad så berättar han nog med glädje.

:)

amenvafan, då skall ja inte bli nån strongman…

ReNeGaDe wrote:
    För tillfället? Jag som trodde alkoholism var något som höll på en längre tid och inget man bara kan hoppa in och ut ur över en dag.

OffT: Har tyvärr en del erfarenhet av alkoholism i släkten. Jag upplever det som att många alkoholister håller sitt beroende i shack under långa perioder och sen ramlar dit då och då mer eller mindre regelbundet. Inget man hoppar in och ut ur hur man vill.

OnT: Hoppas att du får tag på information om din farbror Anders90, och att det ordnar upp sig för honom!

[http://www.google.se/search?hl=sv&q=patrik+kylander&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=]

synd att det inte gick å googla men om du vet villken nivå han tävlat på och när så kanske du kan försöka få kontakt med andra tävlande som kan berätta om tävlingar och så =)

vet att han spöade skiten ur han anders som vann sm förra året.
    på en tävling i mellerud.

vet även att han drog 340 i marklyft.

men han tävlade på 90 talet.

akoral wrote:
    synd att det inte gick å googla men om du vet villken nivå han tävlat på och när så kanske du kan försöka få kontakt med andra tävlande som kan berätta om tävlingar och så =)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.