Home › Forums › Styrkehörnan › Personlig tränare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 augusti, 2010 at 00:41 #65845Anonym anvandareMember13 augusti, 2010 at 00:41 #460651Anonym anvandareMember
Hej!
Tänkte fråga om någon vet någon bra Personlig tränare i Göteborg.
Som kunde lägga upp ett bra kostschema för att bli större samt e.v finjustera mitt träningsschema.13 augusti, 2010 at 10:01 #460652Anonym anvandareMemberVilket gym tränar du på? Finns säkert någon jag kan rekomendera.
13 augusti, 2010 at 11:53 #460653Anonym anvandareMemberKan ge dig två alternativ=)
Antingen mailar du mig eller Tobias KelmelingMin
[mailto:lkpgtifo@hotmail.com]eller Tobbe
[mailto:tobbek.diet@hotmail.com]
13 augusti, 2010 at 12:11 #460654Anonym anvandareMemberPatrik Sundvall wrote:Vilket gym tränar du på? Finns säkert någon jag kan rekomendera.Sportlife Partille
13 augusti, 2010 at 20:41 #460655Anonym anvandareMemberDem kan jag tyvärr inte uttala mig om. Men kan ge dig några allmäna råd
1. Börjar han/hon slänga ut en massa latinska ord, så kompenserar dem för låg kompetens.
2. Var inte rädd för att fråga om deras bakgrund och kompetens.
3. Träffa personen innan du betalar.
4. Var kritisk. Kom ihåg att det är du som ska välja PT, inte dem som ska välja kund.
13 augusti, 2010 at 22:07 #460656Anonym anvandareMemberPatrik Sundvall wrote:Dem kan jag tyvärr inte uttala mig om. Men kan ge dig några allmäna råd1. Börjar han/hon slänga ut en massa latinska ord, så kompenserar dem för låg kompetens.
4. Var kritisk. Kom ihåg att det är du som ska välja PT, inte dem som ska välja kund.
tror knappast på sportlifes PT unga tjejer/killar som bara har gått någon kurs/utbildning. Tror mer de kan hjälpa de som är helt gröna på området.
13 augusti, 2010 at 22:33 #460657Anonym anvandareMemberphilippg wrote:tror knappast på sportlifes PT unga tjejer/killar som bara har gått någon kurs/utbildning. Tror mer de kan hjälpa de som är helt gröna på området.Så ser det tyvärr ut på samtliga anläggningar i landet. Men det finns en del PT som vigt sitt liv åt träningen. Det svåra är att hitta dem
13 augusti, 2010 at 22:42 #460658Anonym anvandareMemberPatrik Sundvall wrote:Så ser det tyvärr ut på samtliga anläggningar i landet. Men det finns en del PT som vigt sitt liv åt träningen. Det svåra är att hitta demJa det är tyvärr så. Fast har fått några tips nu så får se vart de leder
14 augusti, 2010 at 13:28 #460659Anonym anvandareMemberphilippg wrote:Ja det är tyvärr så. Fast har fått några tips nu så får se vart de lederDu hittar den bästa på [http://www.personligtraning.se/ Personlig Träning], Linda är även domare i body buildning. Hon har ofta många järn i elden, men kolla om du kan få en tid med henne så lovar jag att du får bra hjälp.
14 augusti, 2010 at 14:05 #460660Anonym anvandareMemberPatrik Sundvall wrote:Dem kan jag tyvärr inte uttala mig om. Men kan ge dig några allmäna råd1. Börjar han/hon slänga ut en massa latinska ord, så kompenserar dem för låg kompetens.
Ja, på LIFE har dom inte ens hel utrustning. Trasiga maskiner och skeva stänger. Antar att du jobbar där eftersom du har deras länk. Det är tråkigt att dom ställer krav på sina medlemmar och hela tiden försöker kränga fler medlemskort, men inte uppfyller sina krav själva eller tar hand om sina befintliga medlemmar.
14 augusti, 2010 at 16:39 #460661Anonym anvandareMemberMrGbg wrote:Ja, på LIFE har dom inte ens hel utrustning. Trasiga maskiner och skeva stänger. Antar att du jobbar där eftersom du har deras länk. Det är tråkigt att dom ställer krav på sina medlemmar och hela tiden försöker kränga fler medlemskort, men inte uppfyller sina krav själva eller tar hand om sina befintliga medlemmar.Tyvärr kan jag inte säga att du har fel i ditt påstående. Det är dock en av anledningarna att jag började där i våras. Dem kommer att bli bättre på kvaliten. Det är mitt personliga mål.
Mitt inlägg var inte menat som kritik mot Sportlife, rekomendationen vill jag att alla som vill ha PT tänker över.
Har jobbat som PT i 5 år, men har hjälpt folk med deras träning i 10. Kan branchen rätt bra. Men skulle aldrig rekomendera mig själv på ett forum, det är aldeles för oproffsigt.
14 augusti, 2010 at 18:25 #460662Anonym anvandareMemberPatrik Sundvall wrote:Tyvärr kan jag inte säga att du har fel i ditt påstående. Det är dock en av anledningarna att jag började där i våras. Dem kommer att bli bättre på kvaliten. Det är mitt personliga mål.Mitt inlägg var inte menat som kritik mot Sportlife, rekomendationen vill jag att alla som vill ha PT tänker över.
Har jobbat som PT i 5 år, men har hjälpt folk med deras träning i 10. Kan branchen rätt bra. Men skulle aldrig rekomendera mig själv på ett forum, det är aldeles för oproffsigt.
De kommer inte bli bättre på kvalitén, det har bara blivit sämre de senaste 2åren. Om ingen annan anställd har lyckats så lär inte du heller göra det. Dom har en underbar personal på de flesta anläggningar, men det hjälper inte att vara trevlig om maskinerna står trasiga i veckor, och istället för att lagas plockas bort utan att ersättas med någon ny.
Hur många års utbildning har du föressten? Nu blev jag nyfiken..
14 augusti, 2010 at 18:35 #460663Anonym anvandareMemberMrGbg wrote:Ja, på LIFE har dom inte ens hel utrustning. Trasiga maskiner och skeva stänger. Antar att du jobbar där eftersom du har deras länk. Det är tråkigt att dom ställer krav på sina medlemmar och hela tiden försöker kränga fler medlemskort, men inte uppfyller sina krav själva eller tar hand om sina befintliga medlemmar.Får tacka för ditt tips ska kontakta henne
14 augusti, 2010 at 18:55 #460664Anonym anvandareMemberMrGbg wrote:De kommer inte bli bättre på kvalitén, det har bara blivit sämre de senaste 2åren. Om ingen annan anställd har lyckats så lär inte du heller göra det. Dom har en underbar personal på de flesta anläggningar, men det hjälper inte att vara trevlig om maskinerna står trasiga i veckor, och istället för att lagas plockas bort utan att ersättas med någon ny.Hur många års utbildning har du föressten? Nu blev jag nyfiken..
Min officiella utbildning är ingen speciel. Gick en skiitutbildning på SAFE 2005. Har dock studerat själv i 14 år (utbudet på infokäller var rätt låg då jag började.) Har i dag hållit på med styrketräning i 14 år.
Var 12 år när jag fastnade i den här världen. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.