Home › Forums › Styrkehörnan › Protein drycker
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 december, 2008 at 18:23 #67027Anonym anvandareMember2 december, 2008 at 18:23 #472899Anonym anvandareMember
Heej
Undrar om någon vet om såndan här Protein drycker(gainomax) fungerar ??
3 december, 2008 at 09:53 #472900Anonym anvandareMemberEfter träningspasset, har jag förstått. Själv intar jag Whey-80 och Whey-100, både som mellanmål och efter passet.
3 december, 2008 at 15:45 #472901Anonym anvandareMemberBanan wrote:HeejUndrar om någon vet om såndan här Protein drycker(gainomax) fungerar ??
I en Gainomax är det vassleprotein (tas upp snabbt av kroppen), och snabba kolhydrater i form av maltodextrin.
Allt för att ge kroppen snabb återhämtning efter avslutat pass.
Om Ganiomax är det bästa alternativet låter jag vara osagt, men jag tycker att det duger gott och väl tills du kommer hem och käkar mat.3 december, 2008 at 21:03 #472902Anonym anvandareMemberHar kört på Gainer pro i lite mer än 6 månader nu, kan inte direkt säga att jag märker någon skillnad. Somliga säger att det går lika bra med ett glas mjölk efter träningen, Men som alltid så ska man testa själv för att få en riktig uppfattning.
3 december, 2008 at 21:05 #472903Anonym anvandareMemberZantoz wrote:Somliga säger att det går lika bra med ett glas mjölk efter träningenDet glaset ska i så fall vara väldigt stort för att innehålla lika mycket energi som en portion Gainer Pro.
Märker du ingen skillnad är ”risken” att pulvret är boven väldigt liten.
Är det av själva träningen du inte märker någon skillnad så äter du för lite eller gör något fel.3 december, 2008 at 21:15 #472904Anonym anvandareMemberJag menar att jag inte märker någon skillnad med eller utan pulvret. Är dock inte så jätte insatt i detta, blev på lurad 12 Kilo av en polare så jag har att ta slut på. Mycket möjligt att jag tränar fel, men jag växer i ett bra tempo, så än så länge är jag nöjd.
3 december, 2008 at 21:16 #472905Anonym anvandareMemberZantoz wrote:Jag menar att jag inte märker någon skillnad med eller utan pulvret. Är dock inte så jätte insatt i detta, blev på lurad 12 Kilo av en polare så jag har att ta slut på. Mycket möjligt att jag tränar fel, men jag växer i ett bra tempo, så än så länge är jag nöjd.Växer du i behagligt tempo är det inga problem.
Eftersom att du skrev att du inte märkte någon skillnad antog jag att du hade problem, fel av mig.:up:
3 december, 2008 at 21:19 #472906Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Växer du i behagligt tempo är det inga problem.
Eftersom att du skrev att du inte märkte någon skillnad antog jag att du hade problem, fel av mig.:up:
Na, nu när du säger det så vill jag nog hålla med dig om att jag skrev lite konstigt.
@Banan
Om du vill ha ett rickigt bra svar så föreslår jag att du köper en påse och testar själv. Nästan alltid det bästa sättet. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.