Home › Forums › Styrkehörnan › Rauker i all ära…Träna på Gotland?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 augusti, 2008 at 18:57 #69344Anonym anvandareMember4 augusti, 2008 at 18:57 #507278Anonym anvandareMember
Ska åka till Gotland just under den vecka som ska vara hård träningsvecka.
Nån som vet nån som har strongmanprylar eller ett hardcoregym där?
Vill ju inte behöva välta rauker å bära Russ hela veckan:D
/ mvh John Pasanen
4 augusti, 2008 at 20:07 #507279Anonym anvandareMemberpasanen wrote:Ska åka till Gotland just under den vecka som ska vara hård träningsvecka.Nån som vet nån som har strongmanprylar eller ett hardcoregym där?
Vill ju inte behöva välta rauker å bära Russ hela veckan:D
/ mvh John Pasanen
Är det hardcore du är ute efter kan jag i så fall rekommendera Gym1.
Det är väl det gymmet som är mest old school i af:).10 augusti, 2008 at 13:26 #507280Anonym anvandareMemberJapp Gym1 är ett skönt gym!
10 augusti, 2008 at 19:09 #507281Anonym anvandareMemberTjo!
Form Fitness har byggts ut, fräscht och centralt beläget.
Gym1 är sig likt, helt ok och nog mest hardcore utav de tre stora, (där tränar old school tyngdlyftarna) fast Form Fitness har tyngre hantlar har jag för mig.
Nautilus var länge sen jag var på tyvärr så det kan jag varken säga bu eller bä om, har hört att dom renoverat och fräschat upp ordentligt på sistonde.
Samtliga gym har iaf mycket trevliga ägare och personal!
De ligger centralt allihopa, beroende på hur man ser det förresten.
Mitt råd är att pröva alla tre, morgon middag och kväll!
Lycka till!
Ps: Ge fan i våra raukar nu
[www.formfitnessvisby.se]
[www.nautilusvisby.se]
[www.gym1.com]14 augusti, 2008 at 21:23 #507282Anonym anvandareMemberTack för alla svar:emo-thumb
Bodde i Hemse så det finns ett litet gym där som funkade. Låg i en källare under ICA så det var det mest Hardcore av de gym jag kollade in.
Jag lät raukerna vara men lite sten lyftes. Baggarna runt innerstan var frestande att lyfta åxå
14 augusti, 2008 at 23:20 #507283Anonym anvandareMemberpasanen wrote:Tack för alla svar:emo-thumbBodde i Hemse så det finns ett litet gym där som funkade. Låg i en källare under ICA så det var det mest Hardcore av de gym jag kollade in.
Jag lät raukerna vara men lite sten lyftes. Baggarna runt innerstan var frestande att lyfta åxå
Haha, dom lär vara väldigt tunga har jag hört.
Kul att du trivdes i af.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.