Home › Forums › Styrkehörnan › Raw Styrkelyft
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 januari, 2009 at 22:13 #654397Anonym anvandareMember
Såg filmen, fruktansvärt imponerad! Mycket stark är du, ett vilddjur,
Vad är målsättningen? Vinna SSM och göra debut i WSM?
Mvh makkan9 januari, 2009 at 13:57 #654399Anonym anvandareMemberMakkan_M wrote:Vad är målsättningen? Vinna SSM och göra debut i WSM?Målsättningen för i år är att kvala till WSM och att förhoppningsvis vinna SSM.
Vi får se hur det går.
9 januari, 2009 at 17:17 #654401Anonym anvandareMemberOkej bra då ska ja hålla tummarna.
21 januari, 2009 at 18:03 #654403Anonym anvandareMemberRuggigt starkt gjort! Jag blir inspirerad som bara den ska du veta.
21 januari, 2009 at 18:34 #654405Anonym anvandareMembertjenna tjenna peter.
sjukt starkt jobbat, hoppas dina målsättningar lyckas.
vart ska du tävla nästa gång? vill se dej in action
Chri
22 januari, 2009 at 03:37 #654407Anonym anvandareMemberriktigt imponerad. kämpa på du store man
22 januari, 2009 at 10:49 #654408Anonym anvandareMemberTjena Peter!
Long time no see
Det rullar på för dig med ser jag. Själv har mina knän reparerat sig så nu kan jag sedan en tid köra på för fullt igen. Blir nog snart utslängd från sportlife! Discogym det där. Kör du på vallen igen?
Går rätt bra nu om man säger så
/Tobbe, från squashen & vallen
22 januari, 2009 at 12:27 #654409Anonym anvandareMemberDoktor-t wrote:Tjena Peter!Long time no see
Det rullar på för dig med ser jag. Själv har mina knän reparerat sig så nu kan jag sedan en tid köra på för fullt igen. Blir nog snart utslängd från sportlife! Discogym det där. Kör du på vallen igen?
Går rätt bra nu om man säger så
/Tobbe, från squashen & vallen
Tjena Tobbe,
Jo tack det går finfint för mig. Kul att det börjar lossna för dig också.
Jag kör på Life Gym och Fitness i Majorna. Ligger bra till för mig och har vikter så det räcker. Jag var på vallen när jag gjorde denna filmen, men det var mest för att ha tillgång till tävlingsgodkända stänger och vikter.
Kör hårt så ses vi.
/peter
22 januari, 2009 at 12:29 #654410Anonym anvandareMemberCHRiSoklart wrote:tjenna tjenna peter.sjukt starkt jobbat, hoppas dina målsättningar lyckas.
vart ska du tävla nästa gång? vill se dej in action
Chri
Tackar tackar!
Tävlingssäsongen är inte helt spikad ännu, men jag kommer givetvis att köra Sveriges Starkaste Man och kvalen dit, sedan får vi se vad det kommer för mer tävlingar som verkar kul.
/peter
22 januari, 2009 at 13:34 #654412Anonym anvandareMemberAha, det är där du gömmer dig numera. Ja du ligger en bra bit framför mig men du är ju några nummer större
Är det några strongman, amatörtävlingar på G i Göteborgsområdet snart?
Ska du tävla i SL också? När är det tävling på vallen härnäst?
Har förresten en träningsjournal på [www.bodymass.org] som jag försöker uppdatera efter varje pass. Kan du ju kika på om du har lust/tid nån gång. Samma användarnamn där.
Nä nu är det dags för
Ha det gott!
/Tobbe
22 januari, 2009 at 16:43 #654414Anonym anvandareMemberOtroligt stark
22 januari, 2009 at 17:15 #654416Anonym anvandareMemberFörst och främst måste jag säga att du är otroligt stark men jag vill också fråga hur det var med det där andra knäböjjen, var det tävlingsdjup på den?
22 januari, 2009 at 19:51 #654418Anonym anvandareMemberFluffandre wrote:Först och främst måste jag säga att du är otroligt stark men jag vill också fråga hur det var med det där andra knäböjjen, var det tävlingsdjup på den?Jag vet iunte om den skulle vara godkänd faktiskt. Jag själv tyckte det när jag gjorde det, men domarna i SL är stenhårda på djupet så det kunde lika gärna varit en bom. Jag räknar den dock.
22 januari, 2009 at 23:20 #654420Anonym anvandareMemberPeter Rundberg wrote:Jag vet iunte om den skulle vara godkänd faktiskt. Jag själv tyckte det när jag gjorde det, men domarna i SL är stenhårda på djupet så det kunde lika gärna varit en bom. Jag räknar den dock.Med såna vikter RAW så får det vara lite på gränsen :p
24 januari, 2009 at 18:43 #654422Anonym anvandareMemberPeter Rundberg wrote:Tackar tackar!Tävlingssäsongen är inte helt spikad ännu, men jag kommer givetvis att köra Sveriges Starkaste Man och kvalen dit, sedan får vi se vad det kommer för mer tävlingar som verkar kul.
/peter
aha okey, ska göra mitt bästa för att få se det live
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.