Ronnie Coleman

Home Forums Styrkehörnan Ronnie Coleman

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 136 total)
  • Author
    Bernhard wrote:
    Som jag såg en annan skriva så använder han dragremmar som inte får användas på tävling och att han inte tar 400kg utan ca 360kg som nån annan har sagt i de här forumet. Man kan inte jämföra colemans tränings lyft med tävlings lyft då det är massa olika regler. Tex Ed Coan som endast väger 97,9 kg och tar 390kg i marklyft och 423kg i knäböj är lite mer respekt:worship:

Men han gör ju 2-3 reps på 360kg inte en singel, minns inte om det är 2 eller 3 reps

Fidde_Mannen wrote:
    Men han gör ju 2-3 reps på 360kg inte en singel, minns inte om det är 2 eller 3 reps

Börjar bli lite tjatigt det här ämnet:|
    Man kan inte jämföra bodybuilding med styrkelyft. Tex Ronnie coleman skulle vinna över världsmästaren i Styrkelyft om dom tävlade i Bodybuilding. Men om dom hade tävlat i Styrkelyft hade Ronnie Coleman förlorat. Det är som att försöka jämföra en 100m löpare med en 10,000m löpare.

att v

Bernard ta och se på BFTO 2004… då nämner han att han vill ta tillbaka sitt rekord..sen så visste jag inte att bennedikt hade tagit 440kg visste bara 400…och att hans knäböj har något med världsrekord sa jag inget om….sen fattar jag inte att du orkar sitta och lägga ner energi i att motbevisa andra och indirekt idiotförklara folk med dina

herrdanne wrote:
    Bernard ta och se på BFTO 2004… då nämner han att han vill ta tillbaka sitt rekord..sen så visste jag inte att bennedikt hade tagit 440kg visste bara 400…och att hans knäböj har något med världsrekord sa jag inget om….sen fattar jag inte att du orkar sitta och lägga ner energi i att motbevisa andra och indirekt idiotförklara folk med dina

HAHA! har aldrig hört talas om att Jonnie har något mark. rekord. Möjligtvis i något farmarförbund till IPF. Sen har jag aldrig nämt nått om att Jonnie har nått världsrekord i knäböj utan om du kunde läsa:read: så skrev jag att han var långt ifrån världsrekord i marklyft. Så det är inte jag som sitter och pratar strunt utan det är du:p

anders wrote:
    Rätta mig om jag har fel, men är det inte så att det finns något som kallas viktklasser även i styrkelyft? Verkar som om alla här har missat det. Såg förresten ”Swedish Power” med magnus Samuelsson för några månader. Där reppar han på 260 i bänken. Det är fanimej respekt alltså:emo-thumb

Jag vet att det finns viktklasser i styrkelyft och jag jämförde Jonnie med dom i hans viktklass.

Jag orkar inte diskutera med en fjortis…

ronnie coleman hade

herrdanne wrote:
    Jag orkar inte diskutera med en fjortis…

Kallar du mig fjortis? Har du en aning om vad du snackar om? Kommer hit och säger att Jonnie Jackson har världsrekord mm. HAHAHA tänk till lite innan du skriver något.

Bernhard wrote:
    Kallar du mig fjortis? Har du en aning om vad du snackar om? Kommer hit och säger att Jonnie Jackson har världsrekord mm. HAHAHA tänk till lite innan du skriver något.

Ja det gör jag för du beter dig barnsligt som f*n..Sen så kollade jag lite på internet igår, där såg jag att han hade världsrekord, fast inte bland styrkelyftare som jag fattade det som utan bland kroppsbyggare.

herrdanne wrote:
    Ja det gör jag för du beter dig barnsligt som f*n..Sen så kollade jag lite på internet igår, där såg jag att han hade världsrekord, fast inte bland styrkelyftare som jag fattade det som utan bland kroppsbyggare.

Nej utan det är du som är barnslig. Om nu han är starkast bland bodybuilders så har du skrvit det i fel forumdel. Denna del heter -> STYRKEHÖRNAN-> Strongman, Styrkelyft och Tyngdlyftning. I så fall kan du posta på bodybuilding om du ska skriva om bodybuilders.

Om man s

Världsrekord bland bodybuilders ?
    Håller dom styrkelyftstävlingar för bodybuilders ? det var knepigt, måste jag missat heeelt…

Tror inte Coleman är så intresserad av Styrkelyft, tror han hellre tjänar miljoner på byggningen än att vinna en burk proteinpulver o en liten medalj :D

V

”HAHAHA t

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 136 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.