Ronnie Coleman

Home Forums Styrkehörnan Ronnie Coleman

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 136 total)
  • Author
    The Crusher wrote:
    Sitter du i din Ford Ka och frågar dig detsamma angående top fuel dragsters?

Vad jag vet så finns det tävlingar för top fuel dragsters, men inga seriösa styrkelyfts tävlingar för fullpreppade bodybuilders, men jag kan ha fel..

Heinrich wrote:
    Vad jag vet så finns det tävlingar för top fuel dragsters, men inga seriösa styrkelyfts tävlingar för fullpreppade bodybuilders, men jag kan ha fel..

Nej, det är sant. Men är man intresserad av styrka kan det fortfarande vara intressant att veta vad bodybuilders lyfter, om än inte fullt tävlingsliknande lyft. Kollar man på SL så kan man räkna med att en stor andel av deltagarna, tyvärr, inte är Guds bästa barn dom heller.

Eknab wrote:
    Oj sorry Andreas:o
    Lite måste jag retirera nu och ge dig cred för en halv seger:p .
    Fan det är ju kronor vi pratar om… Så okej, han kommer väl upp i ngn mille i intäkter per år då U WIN:(

Men den här måste du ens ge mig setseger på… USA är kreditköpets vagga, och jo det går nog att handla bil för 1,5milj SEK. Bilhandlarna är grymma på det där med finansiering, pga av att dom vil SÅ gärna sälja.

Vi säger 3-1 till dig….OK???:D

Next joke pls… Att Coleman inte skulle vara miljonär är lite skrattretande faktiskt. De pengar han drar in på tävlingarna är nog inte ens 10% av hans intäkter. Det är som sagt sponsorer och reklam som genererar rejält med pengar.
    Med tanke på hur många tränande som finns i USA och som läser träningstidningar där samt köper kosttillskott så kan du ju själv räkna ut hur mycket ett företag måste betala Coleman för att han ska sätta sin bild på proteinförpackningen.

Bernhard wrote:
    Som jag såg en annan skriva så använder han dragremmar som inte får användas på tävling och att han inte tar 400kg utan ca 360kg som nån annan har sagt i de här forumet. Man kan inte jämföra colemans tränings lyft med tävlings lyft då det är massa olika regler. Tex Ed Coan som endast väger 97,9 kg och tar 390kg i marklyft och 423kg i knäböj är lite mer respekt:worship:

Coleman e Bodybilder…inte styrkelyftare så hans resultat e då fan imponerande nog för mig iallafall!!
    :worship:

Coleman pumpar 8 reps i Benpress på 2350lbs på en av hans filmer

Mr coleman kör korta reps, som jag..
    Styrkan finns hos oss och alla andra som gör korta reps.

Den som påstår något annat, är inte insatt i systemet..:O

Eknab wrote:
    Det är just denhär sortens inlägg och uppfattningar jag försökte ”bota”
    Men hur som haver har redan sett mig besegrad av Andreas den store, så Jack slå inte den som ligger.

Men fakta före uppfattningar, varje dag i min bok!!!

Du försöker ”bota”. Vad menar du och vad pratar du om? Du har ju inte direkt presenterat nåra fakta själv angående det här ämnet.

numero1 wrote:
    Ronnies marklyft och knäböjar är brutala…men hans rop i gymmet är bäst!
    Yeah buddy…last set in the house….light weight…..

Kan bara hålla med…fast hans något tomma blick när det är dags att äta Ost/äggvita/gröt blandingen går inte heller av för hackor :D

Han är såååå skön!!!!

ric69 wrote:
    Mr coleman kör korta reps, som jag..

Fasen vad coolt…då har ni något gemensamt :D

v

Sami123 wrote:
    världrekord i benpress: 1045 kg, 8 reps av ronnie coleman

Ja väldigt många tävlar ju i att köra reps i benpress:|

herrdanne wrote:
    vet inte vad det är i benpress, men mark är 820-850lbs tror jag och det rekordet har Jonnie Jackson isf

Vad jag vet så har Benedikt Magnusen världsrekordet på 440kg i marklyft.

Godis_monstret wrote:
    Fasen vad coolt…då har ni något gemensamt :D

spottar ut din kommentar…styrkan finns där, även med kortisarna

Vår kära Mr.O är ju trots allt kroppsbyggare och inte styrkelyftare
    vilket är en enorm skillnad.

Både kroppsbyggare och styrkelyftare gör bragder på sina områden !

sigurdXL wrote:
    Antar att du är Hirvonen från SAK.

Bor själv i Sundsvall… :)

Jo, nog är det så, även om det knappast krävde någon större slutledningsförmåga att komma fram till den slutsatsen då jag redan skrivit att jag heter Hirvonen och det finns såvitt jag vet ytterst få med det efternamnet som bänkar tungt…:)

Tränar du själv på SAK och i så fall vem är du?

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 136 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.