Ryskt…

Home Forums Styrkehörnan Ryskt…

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hej!

Har sökt som en besatt på nätet efter info av nått jag läste om för länge sedan. Nått sorts träningsupplägg som jag tror har ryskt ursprung. Gick iaf i korthet ut på att man skulle köra hårt med grundövningar (militärpress, bänk, marklyft, benböj och nån mer övning) Tror det gick ut lite på att maxa sig i dessa övningar, men är som sagt väldigt osäker. Vet iaf att det lät väldigt tilltalande när jag såg det senast och skulle nu verkligen vilja komma i kontakt med det igen. Nån som har en aning om vad det är jag syftar på?

Hoppas nån här inne vet vad jag menar och kan länka mig vidare lr förklara upplägget för mig

Boris Sheiko kanske? Det är väl iof styrkelyft så om det är så mycket militärpress med vet jag inte. Sök på sheiko och kolla om det ringer en klocka.

Russian Squat Routine kan du ju också kolla på. Det är bara benböj förstås men du kan ju alltid leta vidare, ryskt till ursprunget är det ju i alla fall.

Naj, var inte riktigt det jag letade efter, men tack iaf för svaret. Russian Squat Routine hittade jag förut, det verkar va ett mördande program…

Nej, det jag letar efter är som sagt mer varierande, tror den 5:e övningen var nån maggrej, typ brutalbänk.. Har för mig att man skulle köra max på alla de övningarna en gång i veckan och träna varierat resten av tiden.

Har som sagt för mig att det är ryskt men kan ju ha fel. Tycker det låter ryskt och militärt, men alla sökningar leder mig konstant fel:(

Den som söker skall finna… Hittade tillslut vad jag var ute efter, dock var det inte som jag mindes det… En stor besvikelse efter allt detta letande, inte vad jag hoppats på:(

Heter iaf ”The 5x5x5 Mind Over Muscle Program” för den som är intresserad.

Aha ja Pavel beskriver programmet i sin bok ”Beyond bodybuilding”.

Finns även en tråd om ämnet:

[http://forum.body.se/showthread.php?t=18335]

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.