Samuelson är rätt stark ändå…

Home Forums Styrkehörnan Samuelson är rätt stark ändå…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 399 total)
  • Author

[http://sv.wikipedia.org/wiki/Magnus_Samuelsson]

läs längs ner där står det källa behövs på marklyft och knäböj.
    Men inte på bänkpress där de står att han gfjort 290 kg

zebbztah wrote:
    [http://sv.wikipedia.org/wiki/Magnus_Samuelsson]

läs längs ner där står det källa behövs på marklyft och knäböj.
    Men inte på bänkpress där de står att han gfjort 290 kg

Wikipedia är inte alltid en trovärdig källa.
    Jag lägger mig inte i eran diskussion, ville bara påpeka detta!

Kebbie wrote:
    Wikipedia är inte alltid en trovärdig källa.
    Jag lägger mig inte i eran diskussion, ville bara påpeka detta!

Hahaha! Nej wikipedia är verkligen inte en tillförlitlig källa alla gånger… På engelska wikipedia står det att han har bänkat 300kg, på svenska wikipedia står det 290kg.

Jävla avund sjuka töntar ni är… Skitfrän du är Fortress som gör en 4a på 210kg… Bara för att du suger i bänk behöver det ju inte betyda att Samuelsson gör det!!!

På tal om spårad tråd. :pop: Stängningsdags kanske? :emo-thumb

*kluckande skratt av att läsa denna tråd*

johell wrote:
    Jävla avund sjuka töntar ni är… Skitfrän du är Fortress som gör en 4a på 210kg… Bara för att du suger i bänk behöver det ju inte betyda att Samuelsson gör det!!!

Avundsjuka tillhör absolut inte min personlighet. Jag glädjs med dem som når framgångar. Jag tycker Magnus haft en grym karriär och glädjs med honom över det. Har sett flera tävlingar med honom och det har varit underhållande. Eftersom jag inte tävlar eller har för avsikt att göra det behöver jag inte heller känna att jag måste vara bättre än andra.

Trots detta är jag smått stolt över min 3a på 210kg i rawbänk. Jag vet efter mina dryga 20 år i gemet att detta är en mycket bra prestation. Speciellt med tanke på att jag inte är fulltankad med aas.

Det är en rätt liten skara av de som tränar som kommer nå mitt resultat. Klart jag då tycker jag har rätt att känna mig aningen nöjd.
    Mallig och kaxig är jag däremot inte. Det finns dem som är bättre och dessa monsterstarka killar får min beundran då man lätt kan relatera till hur jävla tungt de lyckats lyfta.

Att jag här går in och envisar mig med att säga att MS inte gjort 290-310kg är ju för det är fakta. Han har aldrig gjort detta och kommer så aldrig göra.

Den andra Herren som påstod sig göra 8or på 250kg är ju helt logiskt skitsnack. Finns inte någon som gör det vid en kroppsvikt av ca 100kg allra minst en byggare. Lägger han upp en video med denna prestation är jag den första att be om ursäkt. Men det kommer aldrig ske eftersom det är bullshit.

Ni får ju absolut tro vad ni vill huvudsaken jag vet vad som är rätt.

Sen kan du glömma att kalla mig avundsjuk för det är jag inte. Är nöjd med vad jag lyckas prestera och glädjs med framgångsrika byggare, lyftare och strongmans.

Fortress wrote:
    Trots detta är jag smått stolt över min 3a på 210kg i rawbänk.

Hade jag gjort en trea på 210 kg raw hade jag tryckt upp det på en tshirt som jag hade haft på mig varje dag:D

Tycker vi fortfarande att den här tråden tillför något eller ska jag stänga kalaset? Är öppen för förslag:)

Stäng skiten och ta bort tråden för gott!! Är trött på allt skit snack om Magnus. Ingen av er skulle våga konfrontera honom med dom anklagelserna som ni kommer med.

Försesten skulle Magnus lägga upp en film på när han bänkar 290kg så skulle ju ni bara säga att vikterna var målade haha :emo-thumb

johell wrote:
    Försesten skulle Magnus lägga upp en film på när han bänkar 290kg så skulle ju ni bara säga att vikterna var målade haha :emo-thumb

Exakt, VILKA PROBLEM har du egentligen?

Arne Persson wrote:
    Exakt, VILKA PROBLEM har du egentligen?

Kanske att det är 35 sidor av folk som bitchar om hans prestationer. Lev er liv och skit i om han bänkar 240 eller 300 eller 290.
    Spelar det någon roll?

Kommer du sova bättre om natten om han ”erkänner” att han bänkat bara 240 eller 250?

Han tjänar sina pengar och pissar på er.

Han har ju varit i final i WSM hur många ggr som helst har ni det?

Han är stark eller var stark som ett as i vissa grenar.. och ni kommer inte i närheten av magnus prestationer…

Så lägg ner eran pajkastning på magnus.

BigSyke wrote:
    Kanske att det är 35 sidor av folk som bitchar om hans prestationer. Lev er liv och skit i om han bänkar 240 eller 300 eller 290.
    Spelar det någon roll?

Kommer du sova bättre om natten om han ”erkänner” att han bänkat bara 240 eller 250?

Han tjänar sina pengar och pissar på er.

Jag skulle sova bättre. Orka sitta och ljuga när man är en ”offentlig” person om hur mycket man tar i vissa övningar. Visst, för Svenssons så går det hem, dom tror fortfarande att han är starkast i världen. Men sen när världens bästa bänkpressare t om kommer och säger att han har målat om vikterna så är det dags att erkänna….

johell wrote:
    Stäng skiten och ta bort tråden för gott!! Är trött på allt skit snack om Magnus. Ingen av er skulle våga konfrontera honom med dom anklagelserna som ni kommer med.

Skulle absolut inte ha några som helst problem att konfrontera MS. Har jag en åsikt så står jag för den. Varför skulle jag vara rädd att stå för sanningen. Ska han slå ihjäl mig eller. Magnus är nog själv mycket medveten om sitt utspel.

Skitsnack är när man far med osanningar om personer och sprider dessa. Säger man saker om personer vara sig de är positiva eller negativa men sanna är det fakta inte skitsnack.
    Den som snackat skit i det här fallet är MS själv, inte vi som följt hans karriär och sett vad han presterat i bänkpressar.

Detta är i sig inget unikt för MS det finns många som ljugit och överdrivit sina prestationer. Jag har absolut inget emot MS han har tillfört mycket till sporten och varit ett bra ansikte utåt. Det jag tycker är synd är att han överdrivit helt i onödan. Han har ju visat sina kvaliteter åtskilliga gånger så varför överdriva.

Vad det gäller tråden tycker jag det mesta kommit fram både från tvivlare och troende. Så behåll den gärna men lås den. Dyker nya fakta upp eller att MS själv vill ge ett svar kan man öppna den då.

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 399 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.