Samuelson är rätt stark ändå…

Home Forums Styrkehörnan Samuelson är rätt stark ändå…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 399 total)
  • Author
    Morris wrote:
    (han har väl även tävlat i sm i bänk, eller?)

Jag har letat efter hans namn i resultatlistor på styrkelyft.se utan resultat. Kanske längre tillbaks i tiden? Eller ytterligare en lögn?

polaren wrote:
    Jag har letat efter hans namn i resultatlistor på styrkelyft.se utan resultat. Kanske längre tillbaks i tiden? Eller ytterligare en lögn?

ms tävlade i armbrytning och bänkpress innan han började med strongman. vet ej om han har varit med på sm men de borde han ha varit om han pressade 200kg när han var tonåring.

jo och sen ökade Magnus från 100 kg till 200 kg i bänkpress under sitt första års träning också. Säkert…

rinse wrote:
    jo och sen ökade Magnus från 100 kg till 200 kg i bänkpress under sitt första års träning också. Säkert…

har själv hört att han ökade 100kg på sina tre första år men alla säger olika så ja vet ifan.

Sir Klabbe wrote:
    Undra hur han skulle se ut om han gav sig av på en liten deff :S

Mindre och förmodligen inte sett ut som någon BB. Killen är 2 m lång han måste väga 150 kg i FORM om han ska se ut som en bra byggare

Magnus Samuelsson är en rrriiiiktig viking ;) :D

Är riktigt kass på detta med att bifoga bilder men testar och hoppas det fungerar.I så fall blir det två bilder på MS ifrån hans vinter form -07.
    Mvh.Rosell

Har för mig att jag läste på hans hemsida att han tog 100kg i bänk första gången han testade, de är bara inse, mannen är ett freak of nature de är några nivåer över oss andra i styrka

Vissa ger här den svenska avundsjukan ett rejält ansikte …:frust: Personligen så anser jag att det är jävligt kul att MS uppenbarligen är i form och att han tävlar igen, sen att han inte gör det på svensk mark är bara att beklaga. Jag hade gärna sett MS på vårt IFSA-kval i Norrköping t.ex. Bara att önska honom all lycka inför den kommande WSM finalen. /Magistern

Bilderna på MS är tagna på bla. SweatGym i Tidersrum. Där tränas d som f**n kan jag lova. MS har sett grym ut på sista tiden. O du sir klabbe,om du lär känna MS o börjar träna med honom så ska du se att du kan nog få ta ett kort el. två på honom.

Magnus ser verkligen stor ut på bilderna :emo-thumb

…like a animal!! Han ser ut att vara i bättre shape än vad han har varit förut?

Magistern wrote:
    Vissa ger här den svenska avundsjukan ett rejält ansikte …:frust: Personligen så anser jag att det är jävligt kul att MS uppenbarligen är i form och att han tävlar igen, sen att han inte gör det på svensk mark är bara att beklaga. Jag hade gärna sett MS på vårt IFSA-kval i Norrköping t.ex. Bara att önska honom all lycka inför den kommande WSM finalen. /Magistern

Det handlar inte om avundsjuka. Det handlar om att rätt ska vara rätt. Att Magnus skulle ta 300kg i bänkpress raw är det inte bara jag som har jävligt svårt att tro. Sen är karln givetvis överjävligt stark ändå, men han har en förvana att överdriva vissa resultat en smula…

Ja på de två bilderna ser han bättre ut än jag någonsin sett.

Jag är inte avundsjuk utan jag har bara väldigt svårt att tro på en del saker som kommer ur karls mun. Jag tror t.ex. inte på att han ökade till 200 kg i bänk under sitt första år. Isf har han ökat jävligt dåligt efter det året…

rinse wrote:

När jag började med bänkpress öka jag från ca 50 kg till 110 på 9 månader. Några år senare när jag inte tränat på ett tag öka jag från 60 kg till 115 kg på 5 månader, men då hade jag en träningspolare också. Jag tycker inte 100 till 200 kg på ett år skulle vara en absolut omöjlighet.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 399 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.