Sjöbo strongman?

Home Forums Styrkehörnan Sjöbo strongman?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Tänkte bara kolla om nån vet ifall det blir någon starkemantävling i Sjöbo i år igen. Måste veta ifall jag behöver börja köra marklyft igen:)

Tjenare

Jo det är klart att tävlingen ska hållas igen, vi har införskaffat utrustning själva nu. Datum är inte bestämt dock.

Mvh
    Otto

cerwinbob wrote:
    Tjenare

Jo det är klart att tävlingen ska hållas igen, vi har införskaffat utrustning själva nu. Datum är inte bestämt dock.

Mvh
    Otto

Låter kanon:up:. Uppdatera gärna när du vet mer om t.ex grenar och vikter och så datumet förstås

Fick reda på datumet idag och det blir den 1 Augusti. Grenarna är inte fastställda än men det blir lite tyngre än förra året tror jag….

Byta chins mot marklyft nu då Martin?;)

Blir vi fler från karlshamn i år tror du? Dax för Nico nu tycker jag!
    /Pontus

bucyrus wrote:
    Byta chins mot marklyft nu då Martin?;)

Blir vi fler från karlshamn i år tror du? Dax för Nico nu tycker jag!
    /Pontus

Japp jag har inte kört chins (förutom tunga) sen september. Drog 260 i mark efter några månaders extraträning nu i vintras, men sen sträckte jag mej i ryggen (ej på gymmet). Nu är den någerlunda bra för att kunna ta upp marklyftet igen tror jag.

Ja vi behöver ju en till så vi kan fylla pallen med bara karlshamnare:emo-thumb. Dags att plocka fram strongmanredskapen snart då…

Vi får väl damma av skrotet :) Lastbilar och Atlasstenar kommer att yra om vartannat, publiken uppmanas att bära hjälm!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.