Släng upp era träningsklipp här!

Home Forums Styrkehörnan Släng upp era träningsklipp här!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 55 total)
  • Author
    nicke biff wrote:
    Slänger in några knäböj,har en ledbands-skada som spökar,men tycker att jag får till ett hyfsat djup här(inte Arne Djup tyvärr),även om jag niger lite i vissa reps….160pannor

[.yt]L68yeW03ZgM[/yt]

Vad är det för blått och gulligt du har på stången? Ta bort det där tramset. Den gör det hela mer ostabilt.

edit: Synd att du inte kan köra djupare men annars såg det bra ut.

Timme wrote:
    Vad är det för blått och gulligt du har på stången? Ta bort det där tramset. Den gör det hela mer ostabilt.

Vissa får sår och märken om man inte har den, inklusive jag, känns mycket bättre med den..

Bra knäböj nicke för övrigt. :)

Samir wrote:
    All time personbästa. Satt under diet
    215kg vägandes 74kg.

Det börjar hända saker typ 1.40 in i filmen.

[youtube=GHj8iouZFdE]

Mycket stark! Prova att ha rumpan högre i starten nästa gång. Då kommer den inte vandra uppåt lika mycket. Det gäller att hitta läget där man är som starkast i marklyftet.

MARKlyft lyfter man från MARKEN o man kör inte med kuddar o annat trams på stången i knäböj. Punkt!!:rtfm:

Nicke ..imponerande knäböj.

Timme: tack för tipset. Får prova mig fram efter dieten då =)

Elofsson : thanx .. yes det var PB. Tanken var att jag skulle ge mig på tre ggr min kroppsvikt 216 vägandes 72kg Vilket jag typ väger nu. Men med 4 veckor kvar till sm så skippar jag fan det. Onödigt i fall man skulle gå sönder.

Timme wrote:
    Vad är det för blått och gulligt du har på stången?

:D

Snacket om de är manligt eller inte att ha skydd på stången bryr jag mej föga om.
    För mej känns de skönare och vikten känns något lättare,psykologiskt visst…men e jag på ett gym å de finns ett skydd som är bra,då använder jag det, annars kör jag utan.
    Ett gym är ju fullt av kuddar på diverse maskiner…eller???
    ni hårdingar borde ju se till å plocka av kuddarna på både hackliften och stående vadpressen….eller varför inte köra bänk på en ostoppad planka
    Lite skämt lite alvar:emo-thumb
    Tack ni andra

Quote:
    ni hårdingar borde ju se till å plocka av kuddarna på både hackliften och stående vadpressen….eller varför inte köra bänk på en ostoppad planka
    Tack ni andra

Hahaha…nu tror jag att jag kissade lite i kallsongen.
    Overderligt roligt sagt! hahahaha.

nicke biff wrote:
    Snacket om de är manligt eller inte att ha skydd på stången bryr jag mej föga om.
    För mej känns de skönare och vikten känns något lättare,psykologiskt visst…men e jag på ett gym å de finns ett skydd som är bra,då använder jag det, annars kör jag utan.
    Tack ni andra

vikten hamnar ju en bit längre ut från nacken, och du får ju nått som kan börja rotera eller flytta på sig också, för mig har det inget med ”Hardcore” att göra, utan bara att det blir förjävla mkt stabilare (för mig)

Erik__ wrote:
    vikten hamnar ju en bit längre ut från nacken, och du får ju nått som kan börja rotera eller flytta på sig också, för mig har det inget med ”Hardcore” att göra, utan bara att det blir förjävla mkt stabilare (för mig)

Om de varit ett max-försök i böjen så hade de självklart varit utan,
    men när jag bara ska mosa sönder benen med lite fler reps så känns de lite skönare.
    Skulle heller aldrig köra med nån tjock rulle,den jag kör med här e 1cm skumplast,med stångens tryck blir den väll ca 0.5cm tjock.
    Jag visste att de skulle bli snack när jag la in denna filmen…men skit i de nu kompisar..mer filmer tack:emo-thumb

Nä nä får väll slänga in en själv då…;)
    Några chins i vedboden.
    Inget topp resultat direkt, börjar sprattla på slutet med
    [youtube=nZil2bmYgjU]

nicke biff wrote:
    Några chins i vedboden.
    [youtube=nZil2bmYgjU]

Ja det var ju inget fitness resultat men det var väl inte din mening heller :emo-thumb ser bra ut och jag tycker att det var många och fina chins

nicke biffen!

Vänta nu liiite herrn!! Det här kommer vara så olämpligt men jag har ett skock kjoltyg här vid datorn på jobbet som stirrade så att man kunde höra en nål falla i Shanghai. :D ”Stadig karl det dära” och ”Är han singel?” är en ständigt återkommande fråga? Se så, låt dem veta så jag slipper ha det här fönstret med din video uppe hela dagen och utdela löneavdrag…

PS. Tar emot att PMa sånt här som du säkert förstår… bättre såhär :) DS.[/b]

Du är megacool! You got a fan in me!
    MVH
    Mina

lovelysmile wrote:
    nicke biffen!

Vänta nu liiite herrn!! Det här kommer vara så olämpligt men jag har ett skock kjoltyg här vid datorn på jobbet som stirrade så att man kunde höra en nål falla i Shanghai. :D ”Stadig karl det dära” och ”Är han singel?” är en ständigt återkommande fråga? Se så, låt dem veta så jag slipper ha det här fönstret med din video uppe hela dagen och utdela löneavdrag…

PS. Tar emot att PMa sånt här som du säkert förstår… bättre såhär :) DS.[/b]

Du är megacool! You got a fan in me!
    MVH
    Mina

Nät-raggare:)

nicke biff wrote:
    Några chins i vedboden.

Ni, min herre, sitter inne med en rygg av få liken.

Fy, fan![/b]

MVH

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.