Släng upp era träningsklipp här!

Home Forums Styrkehörnan Släng upp era träningsklipp här!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • Author

Tack så mycke Jocke å Marcus:up:
    Tack även till dej miss Lovelysmile.
    Och du får ta å hälsa damerna på kontoret, att dom får höra av sej om dom
    behöver hjälp med nått??.. typ flytta en fåtölj eller nått.. annat:p
    bara dom bjuder på fika efteråt ..:)

”snälla, maila länken på filmen på den där rediga mannen till mig…” fick jag höra imorse… :)

Efter att jag överförde den här nya informationen till tjejerna känner jag att den här tråden kan gå helt åt off topic skogen så jag bestämmer nu att det får räcka! 👿

:D

nicke biff wrote:
    Om de varit ett max-försök i böjen så hade de självklart varit utan,
    men när jag bara ska mosa sönder benen med lite fler reps så känns de lite skönare.
    Skulle heller aldrig köra med nån tjock rulle,den jag kör med här e 1cm skumplast,med stångens tryck blir den väll ca 0.5cm tjock.
    Jag visste att de skulle bli snack när jag la in denna filmen…men skit i de nu kompisar..mer filmer tack:emo-thumb

Men varför inte alltid köra utan kudde om du gör det när du maxar? Det är ju bara onödigt att riskera att stången roterar och glider omkring där uppe?

nicke biff wrote:
    Nä nä får väll slänga in en själv då…;)
    Några chins i vedboden.
    Inget topp resultat direkt, börjar sprattla på slutet med
    [youtube=nZil2bmYgjU]

Fy sjutton vilka erectorer (erector spinae/filéer) du har! Helt sanslöst tjock rygg. Tränar du mycket marklyft? Det ser i alla fall ut så. Vad har du maxat?

Timme wrote:
    Men varför inte alltid köra utan kudde om du gör det när du maxar? Det är ju bara onödigt att riskera att stången roterar och glider omkring där uppe?

Jag tycker de e bekvämt om man ska dra iväg en 10set.
    Riskerar inget på den vikten.

Timme wrote:
    Fy sjutton vilka erectorer (erector spinae/filéer) du har! Helt sanslöst tjock rygg. Tränar du mycket marklyft? Det ser i alla fall ut så. Vad har du maxat?

Tack så mycket,har inte kört så mycke mark alls,har blivit lite bättre på de dom senare åren,och är inte stark tyvärr :(har kört några reps på 210.
    Jag har däremot rott rott och rott(i 20år)….kabelrodd,skivstångsrodd och t-bar.

Lite om hur jag tränar nu för tiden.

[youtube=iHNgRNDHU1Y]

det är jag som försöker boxas och lyfter lite vikter :p
    Vi kör alla övningarna i 3min och vilar 1min mellan, det brukar bli minst 3 varv av denna MMA träning innan sparring.

jocke wrote:
    Lite om hur jag tränar nu för tiden.

[youtube=iHNgRNDHU1Y]

det är jag som försöker boxas och lyfter lite vikter :p
    Vi kör alla övningarna i 3min och vilar 1min mellan, det brukar bli minst 3 varv av denna MMA träning innan sparring.

är ingen MMA expert. men lägg på lite mer vikt på stången. jag antar de ni är ute efter är en kombination av styrka snabbhet och explosivitet. så explosivitets tränings skulle jag tippa på är ett bättre alternativ. de där ser mer ut som du vill bygga muskler. bara negativt på vågen.

Försökte mej på 40kg hantlarna stående….det blev mycke jobbigare och en aning vingligare helt klart:|

[youtube=y1mFET_CEjY]

nicke biff wrote:
    Försökte mej på 40kg hantlarna stående….det blev mycke jobbigare och en aning vingligare helt klart:|

[youtube=y1mFET_CEjY]

Ser inte så tokigt ut ;) starka axlar :up:

Tack Jocke du e f¤n snällast:emo-thumb

300 i mark från igår:) Veckan innan så var 287,5 MAX MAX MAX. En liten teknikändring med fotställningen och wippps!

[youtube=ufxrwzss1og]

nicke biff wrote:
    Tack så mycket,har inte kört så mycke mark alls,har blivit lite bättre på de dom senare åren,och är inte stark tyvärr :(har kört några reps på 210.
    Jag har däremot rott rott och rott(i 20år)….kabelrodd,skivstångsrodd och t-bar.

Där ser man hur bra roddövningar är! Angående marklyftet så beror det nog på att du helt enkelt har en bänk och böj kropp!

Helt sannslöst Damir!

Timme wrote:
    Helt sannslöst Damir!

:ike:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.