Stången högt/lågt knäböj?

Home Forums Styrkehörnan Stången högt/lågt knäböj?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author

Jo just knälindorna får man ut en del mer av med knäna något framåt. Men med den utrustningen jag använder så ger dräkten briefs mer med att sitta bakåt.

Sen menar ju inte jag om någon nu missförstått mig att man ska ligga över med överkroppen extremt.

Ja hör du med Eskil. Jag är där varje söndag nu för tiden.

Nej, jag missförstår dig inte. Och jag håller med dig fullt ut om böjstilen med den mer extrema utrustningen (och där man har en något mindre talibansk inställning till djupet).

Låter bra angående träning, men jag måste utverka tillstånd hemma för en träningshelg, det är ju ändå 60 mil enkel resa att åka. :)

/the_PL_man

rinse wrote:
    Jo just knälindorna får man ut en del mer av med knäna något framåt. Men med den utrustningen jag använder så ger dräkten briefs mer med att sitta bakåt.

Sen menar ju inte jag om någon nu missförstått mig att man ska ligga över med överkroppen extremt.

Ja hör du med Eskil. Jag är där varje söndag nu för tiden.

Hör av dig innan du kommer ner så jag kan planera in en TUNG dag när du kommer.

Lycka till med tillståndet:emo-thumb

Ska stången inte ”gå rakt ner från ryggen så att den träffar hälarna nästan”, så att tyngdpunkten ligger där?

Tror det är så jag har lärt mig .. Med andra ord, lite längre ner.

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.