Stark 22 åring..

Home Forums Styrkehörnan Stark 22 åring..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 74 total)
  • Author

han får det till att se sjukt lätt ut.det kallar jag leka med vikterna.riktigt grym

FRÅN DAMIR: Jo som sagt, de blir avstängda om en enda blir testad positivt, i 2 år tror jag det blir (igen?)….

Han gör ju fan alla lyften explosiva, … vet inte om jag ska bli irriterad eller imponerad….

Fd. tyngdlyftare med största sannolikhet!
    Den första ”moderna” styrkelyftaren som jag har sett göra fina knäböj.

Emil Rinse wrote:
    Fd. tyngdlyftare med största sannolikhet!
    Den första ”moderna” styrkelyftaren som jag har sett göra fina knäböj.

utveckla, ifrågasätter inget, är bara nyfiken =)

Han har ett grekiskt pondiskt namn

Damir_T wrote:
    Nej, men jag menar att möjligheten är rätt stor, då han är från ryssland. Och vi vet ju vilka som var avstängda innom SL nu i knappa 2 år… och för vad de var det… Att han är dopad är inte sagt… är han det så är man inte ett dugg imponerad av vikterna. Om inte, så… är man JÄVLIGT imponerad!

Man vet som sagt aldrig med Ryssar… :)

Gör det så stor skillnad dopad eller icke dopad, att man kan säga om han skulle vara dopad är lyften helt kassa?

Fidde_Mannen wrote:
    Gör det så stor skillnad dopad eller icke dopad, att man kan säga om han skulle vara dopad är lyften helt kassa?

långt ifrån lika imponerande, mezaros gjorde 408kg i mark, sen började de ta tag i dopingproblemen där i ungern, nästa gång drog han 330kg snortungt och var chanslös på 350^^ så det ÄR skillnad.

dessutom tål jag inte folk som vill tävla i ”rena” organisationer när de kan tävla mot sina jämnlikar i andra förbund, eller iofs där får de ju motstånd.

Erik__ wrote:
    långt ifrån lika imponerande, mezaros gjorde 408kg i mark, sen började de ta tag i dopingproblemen där i ungern, nästa gång drog han 330kg snortungt och var chanslös på 350^^ så det ÄR skillnad.

dessutom tål jag inte folk som vill tävla i ”rena” organisationer när de kan tävla mot sina jämnlikar i andra förbund, eller iofs där får de ju motstånd.

Hehe rätt stor skillnad :) Men att säga att det är inte ett dugg imponerade om han nu inte är ren är ju att ta i va :D

jag är brutalt imponerad av hans lyft, oavsett hur mycket prepp han stoppat i sig.

Fidde_Mannen wrote:

JA urdåligt… Palla alla som fuskar…!

Robert Svensson wrote:
    Från hjärtat. Håller med dig till 100% :)

hahaha :) tack, :) :up: Men visst är det så… Då skiter jag i hur lätt 290 i bänk var, lr hur djupt 400+ i böj var och lätt dessutom.

Åker han dit för doping kan han dra åt……

BTW: … detta blir jag fundersam över, varför är inte pojken med i årets VM, då han skulle vinna????? Lika lätt som han bänkar 280 skulle han vinna Vm iår… Men ett resultat över 1000, som han gjorde va? Han är 22 och han är junior året ut och nästa (kanske)…

Eller så vet ryssarna hur det är, och de vill INTE skicka någon som får helarena landet att bli avstängda.

Liten men svag wrote:
    Skoj med alla dopinghatare som sedan åker dit själva för doping. Tänker på alla toppnamn inom idrott som är så emot doping. Snart blir väl tråden stängd :)

Att skylla på hans härkomst för han skulle va dopad tycker jag är fel. Är man ryss så dopar man sig. Är man svensk så är man en ärlig idrottsman. :)

Nej, (men lite jo )… IPF stängde av hela landet RYSSLAND och HELA landet UKRAINA … Varför det? Jo, för att SÅ många dopar sig där…:!!! FÖR MÅNGA…

I sveriger, du kan ju kolla vilka som är avstängda… Inte als många. och det tas tester hela tiden … Mange har blivit testad 8 ggr på 8 månader tror jag det var…

Då ryssen gör så mycket och inte åker på J vm ? varför.. HUMMM?

Erik__ wrote:
    utveckla, ifrågasätter inget, är bara nyfiken =)

Hans knäböj ser exakt ut som en tyngdlyftare gör dom, fast med utrustning. Djupa och fina, ligger inte över med ryggen så mkt, står smalt, har stången högt på ryggen etc. Dessutom ser marklyftet i början ut som ett stötdrag och det ser man nästan aldrig någon göra som inte har lyft tyngdlyftning tidigare.

Med tanke på hur många tyngdlyftare det finns i ryssland är sannolikheten ganska stor att han började där innan han skiftade till SL

Dopad eller ej, han lyfter fan så mycket snyggare än alla svenskar i vilket fall som helst!

Damir_T wrote:
    Ahh…. jag dopar mig inte, så jag är nöjd med de halvdana lyften ^^ .

Klart att du ska vara det.

Quote:
    Ursprungligen postat av Damir_T
    JA urdåligt… Palla alla som fuskar…!
    Quote:
    Ursprungligen postat av Robert Svensson
    Från hjärtat. Håller med dig till 100%:)

+1

Damir:Ryssland och Ukraina blev inte avstängda i två år utan i mindre än ett.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 74 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.