Home › Forums › Styrkehörnan › Stark 22 åring..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 augusti, 2007 at 10:35 #854054Anonym anvandareMemberBernhard wrote:Anna Olsson har lyckats ganska bra i bänkpress, 3 VM guld och 4 EM guld i rad och uttagen som bästa lyftare på både EM och VM. Och då kan jag nästan lova att hon har haft någon motståndare som har sysslat med lite olagliga preparat.
Hahahaha, bra där.
MVH
Edit; Killen på filmen såg onekligen brutal ut. Det var en bild när han stod bredvid nått annat kylskåp som var lite speciell, han såg ut att sväva ovanför resten av världen haha.. Häftigt iaf, särskilt hans utförande. Som någon sa, han leker upp vikterna.
28 augusti, 2007 at 10:55 #854055Anonym anvandareMemberHerre jävlar!!!
28 augusti, 2007 at 19:21 #854056Anonym anvandareMembersn00k wrote:Eller så är det hon tar olagliga preparat?.Idiotiskt att kläcka ut dig en sån sak. Jag känner Anna personligen och har så gjort i flera år och kan berätta för dig att hon inte ens använt kosttilskott tidigare i sin karriär av rädslan för att få i sig något otillåtet. Anna är en monstertalang och tänker inte ens i dessa banor som diskuterats här. Doping finns inte med i hennes ordlista…
29 augusti, 2007 at 18:27 #854057Anonym anvandareMemberI en annan tråd förespråkar Smocke raw-lyftning med motiveringen att det är fusk att använda utrustning (”fusk är fusk”). I denhär tråden verkar han tycka att doping är försvarbart.
Till kännedom kan meddelas, att dräkter, lindor och bänktröjor (åtminstone för närvarande) är godkända i IPF-styrkelyft enligt styrkelyftsreglerna. Detta betyder att utrustningen – oberoende av vad man personligen tycker om den – inte är ”fusk”. Den är tillåten i reglerna.
Däremot är det förbjudet att dopa sig enligt reglerna för SL. Därför är doping fusk.
I alla idrottsgrenar finns regler. Följer man inte reglerna så fuskar man. Följer man reglerna så fuskar man inte. Detta gäller oberoende av människors personliga preferenser.
29 augusti, 2007 at 18:33 #854058Anonym anvandareMemberBernhard wrote:Anna Olsson har lyckats ganska bra i bänkpress, 3 VM guld och 4 EM guld i rad och uttagen som bästa lyftare på både EM och VM. Och då kan jag nästan lova att hon har haft någon motståndare som har sysslat med lite olagliga preparat.Kan du utveckla ”kan jag nästan lova” litegrann?
30 augusti, 2007 at 17:04 #854059Anonym anvandareMemberHan är ren, man ser det på dopingmuskeln. Sådeså!!
30 augusti, 2007 at 21:12 #854060Anonym anvandareMembersmocke wrote:det jag har läst sen jag var en liten parvel var att man går upp cirka 1.3kg per år.. uttalat av johan oldenmark i b&k.. 20 kg jo visst dra den om rödluvan med haha…20kg på ett år – nej
mer än 1.3kg per år – betydligt mer, dock inte hur länge som helst. När man tränat så länge som Johan är något kilo per år säkert nära sanningen.30 augusti, 2007 at 21:57 #854061Anonym anvandareMembersmocke wrote:Typ jag gick upp 20kg detta år inför denna tävling JAHA? av ägg ris och protein då lr????.. det jag har läst sen jag var en liten parvel var att man går upp cirka 1.3kg per år.. uttalat av johan oldenmark i b&k.. 20 kg jo visst dra den om rödluvan med haha…Är du fortfarande en liten parvel? Eller är det bara så att kunskapen din är begränsad därefter? Det beror ju på VAD den viktuppgågen är av. Det är inte svårt att gå upp i vikt = ät.
10 september, 2007 at 13:42 #854062Anonym anvandareMemberFör att öka 1 kilo i muskler så måste man öka massor i totalvikt. Går du upp t.ex. 10 kilo så kanske du har ökar 1-2 kg i muskler över 1 år. Siffrorna är bara en grov uppskattning och väldigt individuellt men ni förstår tanken. Svårt att bygga och dieta. Jag har i alla fall inte vuxit under mina deffperioder.
11 september, 2007 at 16:09 #854063Anonym anvandareMembersmocke wrote:Moget svarat jo jag är en liten parvel 32 bast 102kg 52cm armar så visst är jag liten alltid!!!tränat i många år och inte fan går jag upp 20kg fast jag vräker i mej mängder av mat och protine!!!
Visst kan man gå upp i vikt men inte fan 20kg RENA muskler
mest vatten och fett sen om du deffar ner dej visst några kilon av rena muskler på sin höjd…Dina kunskaper är ju inte dom bästa verkar det som…
Vem fan bryr sig om ditt armmått, tänker du med det eller? Annars är det väl synnerligen ointressant för diskussionen.
11 september, 2007 at 17:42 #854064Anonym anvandareMemberStora armar var det iallafall,52 cm är ju inte en fis i rymden precis.
11 september, 2007 at 23:00 #854065Anonym anvandareMembersmocke wrote:Läste du hans inlägg? nej tydligen inte du ville bara hålla hans hand och leka tuff..Han frågade om jag var en liten parvel då skrev jag mitt mått på armarna vikten ålder!!! det framkom att jag inte var det…
men svensk avundsjuka i ett nötskal PATETISKT…
Han frågade om du var en liten parvel eller bara hade förstånd därefter, p.g.a. ditt svar är jag relativt övertygad om att det är det senare. Att göra diskussionen till en pissing contest bär klara drag av pubertalitet.
12 september, 2007 at 15:45 #854066Anonym anvandareMemberAtt sitta och spekulera gör ganska tydligt bara folk osams. Och om jag inte minns fel är ingen dömd förrän dom är fälld.
12 september, 2007 at 19:40 #854067Anonym anvandareMemberbigbulka wrote:Stora armar var det iallafall,52 cm är ju inte en fis i rymden precis.52 på internet = 25 i verkligheten
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.