Stark brottare – otroligt stark t.o.m

Home Forums Styrkehörnan Stark brottare – otroligt stark t.o.m

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • Author

Kan inte mer än att hålla med dig. Stor va han oxå:emo-thumb

Vilket freak!:ph34r:

Stor kille. Fast jag ser helst att han inte kallas brottare förstås. Den där pajassporten är ett skämt.

vill nog säga att Batista inom wrestlingen har bäst kropp och är grym, 150kg muskler

olle wrote:
    Stor kille. Fast jag ser helst att han inte kallas brottare förstås. Den där pajassporten är ett skämt.

+1.

Tacka vet jag Karelin under sin storhetstid, det var en brottare det.

Brock ska väl iofs köra MMA nu om jag inte missminner mig;)

Dissa inte Wrestling fan; Hoa-Hoa gav mig de sunda värderingar som gör mig till den man jag är idag:P

Andreas Guiance wrote:
    Hoa-Hoa gav mig de sunda värderingar som gör mig till den man jag är idag:P

Köpte han kläder åt dig också?:|

olle wrote:
    Köpte han kläder åt dig också?:|

Haha korrekt. Jag vill minnas att jag faktiskt hade en skön bild på Hoa iförd just brottardräkt med i Presspytt en gång i tiden:D

olle wrote:

Så du tror inte de flersta av gossarna har en ganska gedigen idrottsbakgrund inom olika sporter? Många är faktiskt brottare i grunden men det vet du säkert.

Andreas Guiance wrote:
    Brock ska väl iofs köra MMA nu om jag inte missminner mig;)

Dissa inte Wrestling fan; Hoa-Hoa gav mig de sunda värderingar som gör mig till den man jag är idag:P

Var det han som gav dig den där dräkten också, så ska jag fan i mig ta ett snack med honom ;)

thetruth wrote:
    Han slutade wwe pga han ville försöka bli något inom NFL men misslyckades totalt, Sedan hamnade han i nått dispyt med WWE med stämmningar och skit så välkommen dit verkar han int vara, så han for till japan och körde showbrottning och fick vinna bältet osv, men nu verkar det har dalat ned,

han var ju på ufc eller pride eller va det va å sa att eller gav antydningar att han skulle tävla där, har dock inte blivit så mkt mer än snack..

Brock Lesnar var på tryout med Minnesota Vikings men räckte inte till där.

bigbulka wrote:
    Så du tror inte de flersta av gossarna har en ganska gedigen idrottsbakgrund inom olika sporter? Många är faktiskt brottare i grunden men det vet du säkert.

Nu pådyvlar du mig en åsikt som jag inte har. Att jag anser att sporten i sig är pajaseri innebär inte att jag inte inser att de som utövar det hela har tränat och tävlat en hel del under andra former.

thetruth wrote:
    ”Lesnar finished his amateur career as a four-time all-American, two-time big-ten Champion and the 2000 NCAA heavyweight champion with a record of 106-5 overall in four years of college”

Så ja, han ÄR en vanlig brottare också, så innan du kommer men idiotiska meningar kan du ju läsa på, bara lite.

Det var ju trevligt att han sysselsatt sig med riktig idrott innan han gick över till det där.

Nu är jag ju inte riktigt insatt, men visst är det väl så att det handlar om enorma summor pengar inom proffsbrottningen?

Inte svårt att förstå i sådana fall om någon kan tänka sig att stå ut med en del fjant för att få fylla på plånboken.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.