Stark men ändå inte.

Home Forums Styrkehörnan Stark men ändå inte.

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • Author
    Johnny P wrote:
    Ursäkta, hon har tagit 65 i bänk, och tar ofta 100kilos killar i armbrytning, allt enligt hennes egna intervjusvar.

Hon är världsmästare i armbrytning. Du tar det extremaste exemplet som finns. Hon har inte tränat något annat än armbrytning. Jag står fast vid mitt utlåtande, och du svarade inte på min fråga ang Magnus.

Man kan vara stark i armbrytning utan att vara stark i bänk, ja, men skriv inte kommentarer som ”Jag skulle vilja se den som tar mig i armbrytning” för det gör bara folk riktigt irriterade.

Johnny P wrote:
    Ursäkta, hon har tagit 65 i bänk, och tar ofta 100kilos killar i armbrytning, allt enligt hennes egna intervjusvar.

är detta ett armbrytningsforum?
    svar nej

intresseflaggan vajar lågt… :O

Wennerberg wrote:
    Hon är världsmästare i armbrytning. Du tar det extremaste exemplet som finns. Hon har inte tränat något annat än armbrytning. Jag står fast vid mitt utlåtande, och du svarade inte på min fråga ang Magnus.

Man kan vara stark i armbrytning utan att vara stark i bänk, ja, men skriv inte kommentarer som ”Jag skulle vilja se den som tar mig i armbrytning” för det gör bara folk riktigt irriterade.

Jo jag tror att Magnus har fått sin styrka genom gymträning. Och jag ska inte tjata mer om armbrytning, för det hör nog inte hit. Vill som sagt inte vara kaxig o reta upp folk här :)

Alex Thunholm wrote:
    är detta ett armbrytningsforum?
    svar nej

intresseflaggan vajar lågt… :O

Hehe, ursäkta! Du har rätt, jag ska ge mig :emo-thumb

Såja såja.. Vem är inte stolt över vad man uppnått? Visst, de flesta här visar det på tävlingar, men har man inte den chansen så kan jag mycket väl förstå att man vill få lite cred här istället.. Bekräftelse, helt naturligt att sträva efter..

ReNeGaDe wrote:
    Too late:O

Jepp, too late. Så jag lägger ner.

Robert Svensson wrote:
    Lägg ner attityden så blir det bättre.

Japp, ska ta till mig av ditt råd. Vill egentligen bara ha tips för att bli starkare, och måste ju därmed skriva ned vad jag klarar i olika moment idag. Men som jag fattar det så ska man köra tungt med få reps om man ska öka i styrka. Men jag är kanske på fel ställe här, ”styrkehörnan” är nog till för dom lite starkare hehe.

Guide till hur du går tillväga för att få den rätta tekniken:
    1. Gå till en SL-klubb (eller fråga någon kunnig på ett vanligt gym som kan visa teknik)
    2. Ta kontakt med någon där som kan hjälpa dig med tekniken
    3. Öva in tekniken
    4. Börja träna enligt ett schema
    5. Testa ditt max!

Wennerberg wrote:
    Tror du att det är någon sorts hokuspokusstyrka man bygger i gym? Vad tror du har gjort Magnus Samuelsson stark? Att mjölka kor eller att träna i gym?

haha :emo-thumb

Jacksatan wrote:
    haha :emo-thumb

Hehe, ja Wennerbergs kommentar var rätt kul faktiskt!

Det första jag fick höra när jag klev ner på gymet var..

– Andreaz du räknas som stark när du tar din dubbla vikt i bänk och din trippla vikt i böj….

Jag nöter fortfarande :)

Hade iförsig inget med din teknik att göra.. Bara mitt gyms kriterier för att kallas stark :)

Baboom wrote:
    Det första jag fick höra när jag klev ner på gymet var..

– Andreaz du räknas som stark när du tar din dubbla vikt i bänk och din trippla vikt i böj….

Jag nöter fortfarande :)

Hade iförsig inget med din teknik att göra.. Bara mitt gyms kriterier för att kallas stark :)

Hmm, d låter rätt vettigt faktiskt.

Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.