Stats!! Knaboj, Marklyft & Bankpress

Home Forums Styrkehörnan Stats!! Knaboj, Marklyft & Bankpress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 557 total)
  • Author
    Posts
  • #463660
    rinse wrote:
    ni får medaljer men ingen RF medaljer om jag fattat det rätt.

    vadå RF? alsså. det är …… vill inte uttala mig. OCH HAR NÅGON LÄST VAD REGGISÖREN SKRIVIT OM SIG SJÄLV I STYRKELYFT TIDNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????

    Om ingen har gjort det.. Läs det snälla..

    Typ ” vid en kroppsvikt av 67 kg gjorde jag 3/4 knäböj med typ 450 kg… HAHAHAHAHAH å massa sont skit.. Någon som läst?

    #463661
    Damir_T wrote:
    vadå RF? alsså. det är …… vill inte uttala mig. OCH HAR NÅGON LÄST VAD REGGISÖREN SKRIVIT OM SIG SJÄLV I STYRKELYFT TIDNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????

    Om ingen har gjort det.. Läs det snälla..

    Typ ” vid en kroppsvikt av 67 kg gjorde jag 3/4 knäböj med typ 450 kg… HAHAHAHAHAH å massa sont skit.. Någon som läst?

    ja RF riksidrottsförbundet. men jag tror aldrig jag fått något medalj därifrån ändå. jag är som sagt inte helt säker men någon medalj kommer du nog få.

    jag har läst det och i princip allt är bullshit. min pappa och Obrell var med i samma klubb ”back in the day” och det var inte tal om några vikter ens i närheten. inte för att man behöver få det bekräftat av någon som vet för vikter är helt sjuka.

    #463662

    uppdatering av mina stats var ett tag sen sist.

    Bänk 105
    mark 170×8
    Böj 150×11

    #463663
    rinse wrote:
    ja RF riksidrottsförbundet. men jag tror aldrig jag fått något medalj därifrån ändå. jag är som sagt inte helt säker men någon medalj kommer du nog få.

    jag har läst det och i princip allt är bullshit. min pappa och Obrell var med i samma klubb ”back in the day” och det var inte tal om några vikter ens i närheten. inte för att man behöver få det bekräftat av någon som vet för vikter är helt sjuka.

    mm alsså. vi höll på åå dö av skratt när vi läste det.. ” hans meriter ”

    #463664
    Lindh89 wrote:
    haha, så sant så.. är man styrkelyftare så är de lätt att man glömmer:p

    ja tränar faktiskt sällan utan utrustning eftersom jag vill bli så stark som möjligt med, så när ja tränar utan blir de utan bälte också.. men utan dräkt lindor och bälte gör c.a 200, 170, 250.. böjen är samma som för 1 1/2 år sedan, lite pinsamt ja vet..

    är de timme från jönköping? btw

    Jo det är klart :D

    Det är bra att du tränar med utrustningen, det är ju den man tävlar i! Helt sjukt att du får ut nästan 100kg med utrustningen. Men det är ju somsagt för att du är van vid att böja med dräkt och lindor.

    Japp det är jag fast jag är från Oskarshamn men lyfter för JSK :emo-thumb

    #463665
    Damir_T wrote:
    vadå RF? alsså. det är …… vill inte uttala mig. OCH HAR NÅGON LÄST VAD REGGISÖREN SKRIVIT OM SIG SJÄLV I STYRKELYFT TIDNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????

    Om ingen har gjort det.. Läs det snälla..

    Typ ” vid en kroppsvikt av 67 kg gjorde jag 3/4 knäböj med typ 450 kg… HAHAHAHAHAH å massa sont skit.. Någon som läst?

    Damir, vilken tidning var det? Var det nummer 8:2006? Vilken sida står det på?

    #463666
    Timme wrote:
    Jo det är klart :D

    Det är bra att du tränar med utrustningen, det är ju den man tävlar i! Helt sjukt att du får ut nästan 100kg med utrustningen. Men det är ju somsagt för att du är van vid att böja med dräkt och lindor.

    Japp det är jag fast jag är från Oskarshamn men lyfter för JSK :emo-thumb

    ah de e jävligt sjukt faktiskt=/ tyckte ja kände igen dig:) hur går de för dig? tävlade de du i helgen eller?

    #463667
    mikaelf wrote:
    70kg * 4 bänk
    90kg * 5 böj (djupa såklart)
    105kg * 7 mark

    dags för en update :)

    77.5kg * 2 bänk
    120kg * 2 böj
    140kg * 2 mark

    #463668

    Timme svarade inte om han hade tävlat. Men det hade han inte. Han hade nackspärr, och hade varit till kiropraktor. Men NU tävlar han. Det blir att debutera i SM i styrkelyft. Men vi ska tro att det går bra trots att det är SL-tävlingsdebut.

    #463669

    Gammla stats

    180kg bänk
    200kg böj
    260kg mark

    Lite disco kanske :D

    #463670
    polaren wrote:
    polaren wrote:
    Böj: 130
    Bänk: 105
    Mark: 185

    108-112kg

    Uppdatering

    Böj: 140
    Bänk: 110
    Mark: 190

    Uppdatering igen
    Böj: 140
    Bänk: 112,5
    Mark: 200

    #463671
    Daniel V wrote:
    mark:330 Bänk:230 Böj:vet jag ej..men kring 300kg med lindor å bälte.

    Med dom där raderna så drar ajg mig för att berätta mina results;D

    GRYYYYYYYMT Deniel!:buttrock: :yahoo:

    #463672
    Fidde_Mannen wrote:
    Gammla stats

    180kg bänk
    200kg böj
    260kg mark

    Lite disco kanske :D

    äh vadå, de säger ju att kroppen ska vara i balans… :emo-thumb

    #463673
    Lindh89 wrote:
    ah de e jävligt sjukt faktiskt=/ tyckte ja kände igen dig:) hur går de för dig? tävlade de du i helgen eller?

    Jo det går ganska bra och är hyffsat nöjd efter dagens tävling. Du lär ju vara mer än nöjd med de 1000kr du fick i egen hand! Lite rejält avis man är :D

    #463674

    Du får vara mkt nöjd med din debut Timme!

    mvh
    the_PL_man

    Timme wrote:
    Jo det går ganska bra och är hyffsat nöjd efter dagens tävling. Du lär ju vara mer än nöjd med de 1000kr du fick i egen hand! Lite rejält avis man är :D
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 557 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.