Stats!! Knaboj, Marklyft & Bankpress

Home Forums Styrkehörnan Stats!! Knaboj, Marklyft & Bankpress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 557 total)
  • Author
    Posts
  • #463675
    the_PL_man wrote:
    Du får vara mkt nöjd med din debut Timme!

    mvh
    the_PL_man

    Jo! det var riktigt kul! Snart börjar träningen igen :)

    #463676

    kille 27år 100 sälform

    mark – 180
    böj – 160
    bänk – 125

    Vill sej inte på marken har fastnat där nu i ett halv år

    #463677
    m.n wrote:
    uppdatering av mina stats var ett tag sen sist.

    Bänk 105
    mark 170×8
    Böj 150×11

    bänk 110 nu går framåt :) mm2k e ruggigt bra.

    #463678

    Knäböj Raw: 200kg
    Knäböj med utrustning: 245kg

    Bänkpress Raw: 130kg
    Bänkpress med tröja: 150kg

    Marklyft Raw: 5x200kg
    Marklyft med utrustning: 240kg

    Vikt: 74kg
    Ålder: 18

    Vikterna med utrustning är gjorda på tävling, räknar inte med tränings pers när det gäller utrustningen.

    #463679

    bankpress: 95kg
    marklyft: 125kg
    knoboj: har inte riktigt koll :S
    vikt: 82 kg

    15 ar :)

    #463680

    DÅ, träning:Har gjort 195 i bänken (ej markerat stop), 265 i böj och 300 i mark som bäst (en par år sedan) när jag var fet och glad :D Dock är det träningsresultat och på tävling hade jag nog inte vart nära i böj i alla fall (tveksammt om djupet var riktigt bra där också) säkert inte i bänk heller. Vägde ca 110 då

    NU, träning: Bänk defenitivt inte mer än 170. Böj kanske ca 220 med lite tur. Maxar aldrig i bänk och böj mer men i Mark hade jag upp 290 för en par veckor sedan i alla fall :D Men det var absolut max greppet höll på att släppa. Väger 96 nu (och påväg neråt).

    Kör aldrig med remmar, knälindor tröjja eller dräkt dock använder jag bälte i mark och böj.

    #463681
    Petter__Jonsson wrote:
    DÅ, träning:Har gjort 195 i bänken (ej markerat stop), 265 i böj och 300 i mark som bäst (en par år sedan) när jag var fet och glad :D Dock är det träningsresultat och på tävling hade jag nog inte vart nära i böj i alla fall (tveksammt om djupet var riktigt bra där också) säkert inte i bänk heller. Vägde ca 110 då

    NU, träning: Bänk defenitivt inte mer än 170. Böj kanske ca 220 med lite tur. Maxar aldrig i bänk och böj mer men i Mark hade jag upp 290 för en par veckor sedan i alla fall :D Men det var absolut max greppet höll på att släppa. Väger 96 nu (och påväg neråt).

    Kör aldrig med remmar, knälindor tröjja eller dräkt dock använder jag bälte i mark och böj.

    Stark som mej* host* menar snark som 2 oxar;) hehe

    Inga dåliga resultat..!

    #463682

    damir: det heter starkare än mig… haha.

    petter jonsson: måste säga att jag är imponerad av din böj och marklyft framför allt när du vägde 110 kg! marken är ju fortfarande riktigt bra!

    #463684
    rinse wrote:
    damir: det heter starkare än mig… haha.

    petter jonsson: måste säga att jag är imponerad av din böj och marklyft framför allt när du vägde 110 kg! marken är ju fortfarande riktigt bra!

    Damir: tackar :) Har sett att du är rätt stark du med ;)

    Jag körde mer styrkelyftsanpassat på den tiden så det funkade ju lite bättre då :|

    Marken är nog min absolut bästa övning. Svårt att vara riktigt bra på de tre stora när man försöker var fitnessfjolla :|

    #463686

    det är klart, man kan inte fjolla runt och samtidigt vara bra i SL. fast gör ett försök kan funka ganska bra.

    #463688
    rinse wrote:
    det är klart, man kan inte fjolla runt och samtidigt vara bra i SL. fast gör ett försök kan funka ganska bra.

    Jo man kan ju alltid blanda lite. :) Menar om en ” Fittnesfjolla ” drar 290 i mark. Så slår han en del SL.are…. :)

    #463690
    Damir_T wrote:
    Jo man kan ju alltid blanda lite. :) Menar om en ” Fittnesfjolla ” drar 290 i mark. Så slår han en del SL.are…. :)

    Fast när man får storstryk i resten av er som kan så räcker det inte så långt ;) Men det är ju klart roligast att köra tunga singlar, i alla fall när det går hyfsat bra :nod

    #463692

    Böj: 120×6

    Mark: 170×1

    Bänk: 100×2

    #463694

    Stats med bara bälte:

    Böj: 210 kg

    Bänk: med stopp och tävlingsgodkänt 182,5 / utan stopp 190 kg

    Mark: 285 kg

    #463696
    Fredrikn wrote:
    Stats med bara bälte:

    Böj: 210 kg

    Bänk: med stopp och tävlingsgodkänt 182,5 / utan stopp 190 kg

    Mark: 285 kg

    Var ju inte så svårt att gissa att du skulle va i denna delen, du lär ju få uppdatera här efter varje tävling :emo-thumb

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 557 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.